Artur Kotwica szefem działu ekonomicznego w serwisie „Rzeczpospolitej”

Artur Kotwica dołączył do redakcji portalu internetowego „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media), obejmując funkcję szefa działu ekonomicznego. Wcześniej pracował m.in. w Grupie Onet-RASP i Radiu Kraków.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Artur Kotwica szefem działu ekonomicznego w serwisie „Rzeczpospolitej”
Artur Kotwica

- Rzetelne, wiarygodne, opiniotwórcze i niezwykle ciekawe treści tworzone przez dziennikarzy ekonomicznych „Rzeczpospolitej” zasługują na to, aby trafiać do możliwie najszerszej grupy odbiorców w internecie. Jestem przekonany, że moje doświadczenie pomoże to osiągnąć - komentuje Artur Kotwica.

- To duże wzmocnienie zespołu portalu Rp.pl. Doświadczenie, wiedza i kreatywność Artura Kotwicy będą procentować na korzyść naszych czytelników - dodaje Cezary Szymanek, redaktor naczelny witryny.

Poprzednio Kotwica przez 9 lat pracował w Grupie Onet-RAS Polska, w ostatnim okresie jako szef redakcji biznesowej. Pożegnał się z firmą w sierpniu br., razem z większością zespołu redakcyjnego. Wcześniej przez 6 lat był dziennikarzem Radia Kraków, pracował też m.in. w telewizji RTL7.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Port Polska krytykowany już na starcie. Co poszło nie tak z rebrandingiem CPK?

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Zygmunt Solorz znowu odwołany. Teraz znika z rady nadzorczej Interii

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Republika zebrała 5,5 mln zł na wozy, ale wciąż ich nie ma. Wiemy, kiedy się pojawią

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami
Materiał reklamowy

Ten prezent naprawdę działa. Badania pokazują, dlaczego doświadczenia wygrywają z rzeczami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami

Bez reklam lub tylko jeden spot. TVN eksperymentuje z blokami