SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów

Firma ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku wygrała przetarg Krajowego Instytutu Mediów dotyczący realizacji badania założycielskiego - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

Przetarg KIM dotyczył świadczenia usług w zakresie dostarczania danych populacyjnych na temat konsumpcji usług medialnych i posiadania infrastruktury do ich odbioru, które realizowane jest min. w ramach badania założycielskiego KIM.

Oferty w nim złożyły cztery firmy badawcze: PBS (z ceną 1,84 mln zł), Ipsos (z ceną 1,67 mln zł), ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ( z ceną 1,65 mln zł) oraz Research Collective (z ceną 1,75 mln zł). Ta ostatnia firma obecnie realizuje na zlecenie KIM badanie założycielskie - po wygranym przetargu w lipcu 2022 roku.

KIM do współpracy wybrał ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku. Firma ma przystąpić do badania (wywiadów) od dnia 1 lipca 2023 roku i ma je realizować do 20 grudnia br.

Wyniki badania założycielskiego mają pozwolić na wyznaczenie populacji, subpopulacji oraz wyliczenie struktury użytkowników usług medialnych do innych badań. Cykliczność badania założycielskiego z kolei ma zapewnić stały dostęp do informacji o populacji. Badanie to ma charakter ilościowy i będzie realizowane w formie wywiadów bezpośrednich przy wykorzystaniu komputerów lub tabletów (F2F CAPI/TAPI) i/lub telefonicznie.

Dołącz do dyskusji: ASM- Centrum Badań i Analiz Rynku zrealizuje badanie założycielskie dla Krajowego Instytutu Mediów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zdziwiony
Znowu?
odpowiedź