„Avanteen” nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory

We wtorek 3 czerwca br. Agora wprowadzi na rynek nowy magazyn o modzie i urodzie dla młodzieży pod tytułem „Avanteen”. Nie zdecydowano jeszcze, w jakim cyklu pismo będzie się ukazywać.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
„Avanteen” nowym młodzieżowym magazynem shoppingowym od Agory

„Avanteen” jest kierowany do dziewcząt i chłopców w wieku 11-19 lat. W piśmie znalazł się wybór sklepowej oferty ubrań i dodatków wraz ze stylizacjami. Część pisma poświęcona urodzie zawiera porady dotyczące m.in. pielęgnacji cery, wykonania makijażu i stylizacji fryzur. W pierwszym numerze dla czytelników przygotowano konkurs SMS-owy oraz kupony zniżkowe na zakupy.

- Wykorzystaliśmy siłę marki „Avanti”, pierwszego polskiego magazynu shoppingowego, oraz najlepsze doświadczenia tego magazynu i kompetencje naszych redakcji, aby stworzyć pionierskie pismo na rynku polskim - magazyn shoppingowy dla młodzieży. Liczymy, że uda nam się pozyskać zainteresowanie nowej grupy odbiorców i zaufanie reklamodawców - mówi Agnieszka Rożewska, wydawca „Avanteen”.

Autorem makiety pisma jest Anna Przygodzka, kierownik artystyczna „Avanti”, natomiast treści magazynu zostały przygotowane przez zespół redakcyjny czasopism Agory.  Jego redaktor naczelną została Magdalena Kacalak.

- Zależało nam, aby zaoferować młodym czytelnikom ciekawe, inspirujące treści w nowoczesnej, dynamicznej formie. Dlatego w naszym magazynie dzieje się dużo pod względem wizualnym - śmiało wykorzystaliśmy kolor i różne elementy graficzne - tłumaczy Kacalak.

„Avanteen” liczy 100 stron i ukazał się w nakładzie 100 tys. egzemplarzy, w formacie 175 x 230 mm. Pierwsze wydanie pisma (wraz z dodatkiem - żelem do ciała) kosztuje 2,99 zł.

Agora nie zdecydowała jeszcze, w jakim cyklu wydawniczym ukazywać się będzie nowy magazyn. Zależy to w dużej mierze od tego, w jaki sposób premierowe wydanie zostanie przyjęte przez czytelników i reklamodawców. - Uważnie przeanalizujemy dane sprzedażowe i podejmiemy decyzję, jak planować następne numery pisma - mówi Wirtualnemedia.pl Urszula Szwed-Strych, PR manager Agory.

Wprowadzeniu pisma na rynek towarzyszy kampania promocyjna w telewizji (m.in. 4fun.TV), internecie (YouTube, Facebook, serwisach z Grupy Gazeta.pl i Wp.pl), radiu (Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Zet), prasie („Avanti”, „Wysokie Obcasy Extra”, „Dziecko”, „Cztery Kąty” i inne czasopisma Agory, „Gazeta Wyborcza” i jej dodatki, dziennik „Metro”) i w kinach (sieć Helios i Cinema City).

Z danych ZKDP wynika, że sprzedaż ogółem „Avanti” w lutym 2014 roku wyniosła 84 494 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"