Axel Springer przejmuje platformę afiliacyjną ShareASale za 35 milionów dolarów

Niemiecki koncern medialny Axel Springer wykupił 100 procent udziałów w amerykańskiej sieci afiliacyjnej ShareASale. Zintegruje ją z działającą w Europie platformą Zanox.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Axel Springer przejmuje platformę afiliacyjną ShareASale za 35 milionów dolarów
fot. Shutterstock.com

W komunikacie Axel Springer podkreśla, że obecnie ShareASale jest wiodącą na amerykańskim rynku platformą afiliacyjną, która w ub.r. osiągnęła przychody na poziomie 14 mln dol., zaś wskaźnik EBITDA firmy zamknął się kwotą 5,8 mln.

Kwota transakcji przejęcia - 35 mln dol. może wzrosnąć o kolejne 10 mln po osiągnięciu przez ShareASale celów biznesowych zawartych w kontrakcie (komunikat nie zdradza w tej mierze bliższych szczegółów).

Zgodnie z planem w przyszłości ShareASale zostanie zintegrowana z należącą do Axel Springer grupą Zanox - platformą afiliacyjną działającą obecnie w Europie. Axel Springer nie ukrywa, że akwizycja ma doprowadzić do biznesowej synergii i w efekcie przynieść korzyści zarówno niemieckiemu koncernowi, jak i jego klientom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska