„Azja Express” hitem TVN. Stacja zyskała 500 tys. widzów

Nowy reality-show „Azja Express” po trzech pierwszych odcinkach ogląda w TVN średnio 1,75 mln osób, o 500 tys. widzów więcej niż program „Kto poślubi mojego syna?” pokazywany w tym paśmie rok temu. TVN w czasie emisji formatu jest liderem rynku telewizyjnego.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Azja Express” hitem TVN. Stacja zyskała 500 tys. widzów
„Azja Express”, fot. tvn

Program „Azja Express” na antenie TVN pokazywany jest w środy o godz. 21.30, począwszy od 7 września br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków programu wyniosła 1,75 mln osób, co przełożyło się na 14,42 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 20,70 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,74 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Oglądalność formatu odcinek po odcinku

Dla porównania, emitowany niemal w tym samym paśmie w analogicznym okresie ub.r. drugi sezon programu „Kto poślubi mojego syna?” gromadził średnio 1,25 mln widzów, co przekładało się na 9,05 proc. udziału w grupie 4+ i 11,11 proc. w 16-49. Oznacza to, że TVN w tym paśmie zyskał 500 tys. oglądających.

TVN w paśmie nadawania „Azji Express” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP2 z udziałem na poziomie 13,25 proc., nadająca w tym czasie gł. „Na sygnale”. Trzecia jest TVP1 (8,76 proc.; gł. „Hit Hit Hurra!”, „Magazyn śledczy Anity Gargas” i Legia Warszawa - Borussia Dortmund), a czwarty - Polsat (8,08 proc.; „Top Chef. Gwiazdy od kuchni” i „Rinke za kratami”).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN jest zdecydowanym liderem. Druga jest tutaj Dwójka, trzeci Polsat, a czwarta - Jedynka.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/talk-show-kuba-wojewodzki-oglada-milion-widzow-hitem-odcinek-z-anita-wlodarczyk ##

Widownia produkcji na tle konkurencji

„Azja Express” to reality-show realizowany na podstawie holendersko-belgijskiego formatu „Peking Express”, w którym bierze udział osiem duetów. Program zakłada rywalizację par złożonych z gwiazd, które mają przebyć wyznaczoną trasę, dysponując minimalnym budżetem w kwocie 1 dolara na dzień na osobę (suma ta musi wystarczyć na wyżywienie, nocleg oraz transport). Drużyna, która dotrze jako ostatnia do wyznaczonego w danym odcinku celu jest eliminowana.

Na udział w show zdecydowali się m.in.: Hanna Lis, Łukasz Jemioł, Agnieszka Włodarczyk, Iza Miko, Leszek Stanek, Pascal Brodnicki, Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan. Program prowadzi Agnieszka Woźniak-Starak.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?