Balenciaga pokazała torebkę podobną do chipsów Lay's. Kosztuje 1790 dolarów

Marka modowa Balenciaga, znana już z kontrowersyjnych projektów, zaprezentowała właśnie torebkę, która wygląda jak opakowanie popularnych chipsów Lays (PepsiCo). Kosztuje 1790 dolarów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Balenciaga zaprezentowała skórzane torby przypominające kształtem i wyglądem opakowania po chipsach Lay's podczas Paris Fashion Week. Są one elementem kolekcji marki na sezon wiosna/lato 2023.

Torebki, mimo że przypominają wyglądem foliowe opakowania to wykonane są z delikatnej cielęcej skóry. Wyglądają jak zgnieciona torebka po chipsach, dostępne są w trzech kolorach, które nawiązują do smaku chipsów Lay's - tradycyjnych, z solą i octem oraz limonkowych.

Demna Gvasalia, dyrektor kreatywny Balenciagi poinformował, że nie będzie już wyjaśniał motywacji swojej pracy.  - Nienawidzę pudełek i nienawidzę etykietek i nienawidzę bycia szufladkowanym. Społeczeństwo, internet i ogólnie świat ma to robić, ponieważ w ten sposób będziemy się cieszyć. Moda nie powinna potrzebować opowiadania, aby komuś ją sprzedać. Albo ci się podoba, albo nie - powiedział.

grafika

Zapowiedź współpracy marki Balenciaga z marką Lay's pojawiła się latem tego roku, gdy Demna Gvasalia przyszedł na pokaz Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych w Antwerpii w dresie Adidasa, z którym współpracuje marka, i z torbą chipsów w ręce.

Torba Lay's od Balenciagi kosztuje 1790 dolarów.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez LilJupiter (@liljupiterr)

Na początku sierpnia br. Balenciaga wprowadziła do sprzedaży torby wyglądające jak worki na śmieci.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu