Bartosz Jaroszewski kończy współpracę z OS3

Bartosz Jaroszewski, dyrektor kreatywny agencji OS3, z końcem stycznia rozstaje się z firmą - ustalił portal Wirtualnemedia.pl.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Bartosz Jaroszewski kończy współpracę z OS3
Bartosz Jaroszewski

Bartosz Jaroszewski z OS3 był związany od sierpnia 2013 roku, dokąd przeszedł z GoldenSubmarine. Początkowo pełnił funkcję senior art directora, a po dwóch latach pracy awansował na stanowisko dyrektora kreatywnego. Był odpowiedzialny za nadzór artystyczny oraz poziom kreatywnych koncepcji przygotowywanych przez agencję.

Na razie nie wiadomo, kto przejmie obowiązki Bartosza Jaroszewskiego w agencji OS3. 

Bartosz Jaroszewski doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w FireFly Creation. Współtworzył kampanie dla takich firm i marek jak BMW, Volvo, Nike, Play, Kopalnia Soli w Wieliczce, BZ WBK, Sphinx, Skoda, Volkswagen, Vision Express, Avon, Timex, PKO BP i Philips. Jego prace były nagradzane w konkursach Creative Sandbox, Mixx Awards i The FWA.

 

 

 

 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami