SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł

Bank Gospodarstwa Krajowego ogłosił przetarg na organizację wydarzeń w latach 2024-2027. Budżet to blisko 20 mln zł - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. 

Przetarg BGK podzielony jest na 2 części. Pierwsza obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację konferencji AECM połączonej z wydarzeniem jubileuszowym dla klientów zagranicznych.

Druga natomiast obejmuje przygotowanie koncepcji, organizację oraz koordynację wydarzeń w latach 2024 - 2027, a przede wszystkim organizację spotkania dla klientów strategicznych BGK z wystawą multimedialną.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 40), koncepcja kreatywna wydarzenia (waga: 50) oraz kryterium zrównoważonego rozwoju (waga:10). 

Budżet dla każdej części wynosi po 19,68 mln zł (po 16 mln zł bez VAT). 

Agencje mogą składać oferty w obu częściach, ale jedna agencja może zostać wybrana tylko w jednej części przetargu. 

Z wybraną (lub wybranymi) agencją BGK będzie pracować do końca 2027 roku. Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 15 marca br. 

BGK jest w trakcie przetargu na wybór agencji reklamowej.

Dołącz do dyskusji: BGK wybiera agencję eventową, budżet to blisko 20 mln zł

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Podatnik
20 baniek na eventy BGK? No nieźle, wielu czołowych marketerów nie ma nawet takiego budżetu na eventy.
odpowiedź
User
kk
Za ten bank mam nadzieję wreszcie się weźmie nowy rząd.
odpowiedź