SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Wykłady Mumio o przyrodzie i historii w spotach „Kuchni polskiej” w Biedronce (wideo)

Sieć sklepów Biedronka zaczyna promocję pod hasłem „Biedronka smakuje domem”, w ramach której można kupić w niskiej cenie książkę z przepisami „Kuchnia polska”. W internetowych spotach wspierających akcję występują członkowie grupy Mumio.

Article

Promocja „Biedronka smakuje domem” obejmuje wybrane produkty żywnościowe związane z tradycyjną polską kuchnią. W ramach akcji, zaplanowanej do 25 października, należy zrobić jednorazowe zakupy tych produktów za co najmniej 49 zł, używając do tego karty Moja Biedronka.

Każdy klient, który zrobi takie zakupy, będzie mógł w listopadzie nabyć książkę „Kuchnia polska. Pysznie i zdrowiej” w promocyjnej cenie 4,99 zł. O dostępności książki zostanie poinformowany SMS-owo.

Telewizyjne reklamy promocji, pod hasłem „Biedronka smakuje domem”, pokazują wybrane produkty z tej oferty, m.in. kaczkę z jabłkami.

Motywem graficznym reklam jest cykl ilustracji autorstwa Pawła Jońcy - jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich ilustratorów. Nawiązują one do najlepszych tradycji polskiej szkoły plakatu z lat 60. XX wieku.

Natomiast w internecie udostępniono dłuższe spoty, w których Dariusz Basiński i Jacek Borusiński z Mumio, ubrani w dawne polskie stroje, wygłaszają absurdalnie żartobliwe wykłady o jabłoni, gryce i ziemniakach, z wieloma nawiązaniami do naszej historii i literatury.

Członkowie grupy Mumio w latach 2005-2012 występowali w spotach sieci Plus, z których część stała się kultowa. Natomiast na początku 2014 roku byli gwiazdami kampanii reklamowej Play.

Biedronka była już promowana kampanią opartą na absurdalnym humorze. W połowie 2014 roku pojawiła się seria reklam z jeleniem tańczącym za kierownicą samochodu, strusiem ćwiczącym na bieżni w siłowni oraz rodziną niedźwiedzi robiących zakupy w sklepie promowanej sieci. Hasłem akcji było: „Nic nie zaskoczy tego, kto widział niskie ceny w Biedronce”.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (m.in. TVP1, TVP2, Polsat, TVN, Puls, TVN 7, Stopklatka TV) oraz internet (m.in. portale społecznościowe).

Za obsługę reklamową Biedronki odpowiadają agencja Duda Polska (kreacja reklam) oraz dom mediowy MEC (planowanie i zakup mediów). Natomiast koncepcją i realizacją materiałów z członkami Mumio zajęły się agencja Huta 19 i Vitelloni Films (produkcja).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Wykłady Mumio o przyrodzie i historii w spotach „Kuchni polskiej” w Biedronce (wideo)

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asdssada
klient biedronki jest za glupi na humor Mumio
10 6
odpowiedź
User
NICK
Miałem nadzieję, że ten pseudohumor dla inteligentnych inaczej już zniknął. Szkoda, że się myliłem.
3 15
odpowiedź
User
Bobi
Rewelka
10 1
odpowiedź
User
kozanostra1992
klient biedronki jest za glupi na humor Mumio
Radzę nie wrzucać wszytkich do 1 wora!!! :p
5 0
odpowiedź
User
poszukiwacz smaku
Mumio na poziomie świetlicy... mam abszmak...
5 4
odpowiedź
User
pastuszko
Mumio na poziomie świetlicy... mam abszmak...
mozesz mieć najwyżej absmak
1 1
odpowiedź
User
Tapr
klient biedronki jest za glupi na humor Mumio


Intelektualista przemówił... z mentalnym wodogłowiem.
0 0
odpowiedź
User
Andzia
To nie Mumio, to kabaret Rak!
2 1
odpowiedź
User
duch
jedyni i najlepsi:)
3 2
odpowiedź
User
Sześciu Ryśków
Słabe to jakieś. W reklamach Plusa był ośmiosekundowy żart, potem dwusekundowa pointa. Śmiech, kurtyna, oklaski. A tu...? Nuda. Nic się nie dzieje. Dialogi niedobre. W ogóle brak akcji jest. Patrzę, patrzę na to. No i aż mi się chce wyjść. I wychodzę. I kto za to płaci? Pan płaci. Pani płaci. My płacimy.
4 3
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing