SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Blueberry Group zmienia się w Agencję Warszawa: nowe działy, dyrektorem zarządzającym Paweł Wołonciej

Agencja marketingowa Blueberry Group zmieniła nazwę na Agencja Warszawa i wprowadziła nową strukturę. Funkcję dyrektora zarządzającego objął Paweł Wołonciej, a dyrektora obsługi klientów - Piotr Mach.

W agencji wydzielone zostały trzy główne departamenty: kreacja i strategia, media (odpowiada za planowanie i zakup powierzchni reklamowych) oraz data driven solutions (zajmuje się rozwiązaniami opartymi na big data).

Nowym dyrektorem zarządzającym został Paweł Wołonciej. W agencji pracuje od pięciu lat, a wcześniej był związanym m.in. z DDB Warszawa. Z kolei funkcję dyrektora obsługi klientów objął Piotr Mach. Poprzednio zajmował w firmie stanowisko group account directora, pracuje w niej od prawie 10 lat.

Agencja kończy właśnie rekrutację szefa działu mediowego. Jej prezesem jest niezmiennie Michał Lorenc.

Reorganizacja wynika z rozwoju agencji - w ciągu ostatnich dwóch lat jej przychody wzrosły o 60 proc., a liczba pracowników - o 40 proc.

Najważniejszymi klientami Agencji Warszawa są Sony Europe, PepsiCo, Nestle Polska i T-Mobile Polska.

Dołącz do dyskusji: Blueberry Group zmienia się w Agencję Warszawa: nowe działy, dyrektorem zarządzającym Paweł Wołonciej

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
amica wronki
Super! Gratulacje i powodzenia!
odpowiedź
User
Fan
Go Wołek, Go Wołek:) #DobraZmiana
odpowiedź
User
Zleceniodawca
Michał Lorenc to krętacz i złodziej, polecam wszytkim zleceniodawcom przeprowadzenie audytów z działań internetowych.
odpowiedź