Borys Szyc pierwszym gościem Doroty Wellman i Karola Okrasy w reklamach Lidla (wideo)

W pierwszej odsłonie kampanii reklamowej dyskontów Lidl w formie kulinarnego talk show prowadzonego przez Dorotę Wellman i Karola Okrasę gościem jest aktor Borys Szyc. Za przygotowanie i realizację akcji, obejmującej głównie telewizję i internet, odpowiadają firmy GPD Agency, MediaCom Warszawa i 24/7 Communication.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Borys Szyc pierwszym gościem Doroty Wellman i Karola Okrasy w reklamach Lidla (wideo)

Kampania Lidla z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy ruszyła w drugiej połowie sierpnia od fazy teaserowej. W pierwszych reklamach Wellman bez powodzenia starała się gotować i piec, a Okrasa z równie marnymi efektami próbował pracować jako dziennikarz.

Tydzień temu przestawiono koncepcję właściwej kampanii: Dorota Wellman i Karol Okrasa będą prowadzić mini talk show „Dorota, Karol i Goście”, którego kolejne odcinki będą emitowane w piątki na stronie KuchniaLidla.pl oraz w soboty i niedziele w TVP1. W programie gościć będą zarówno celebryci, jak i nieznane szerzej osoby interesujące się gotowaniem. Ci pierwsi będą też przez tydzień występować w reklamach promujących konkretne produkty z aktualnej oferty promocyjnej Lidla.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/reklamowy-talk-show-lidla-z-wellman-i-okrasa-zapowiada-sie-multicelebrycko-jak-play-i-serialowo-jak-tyskie-przed-euro ##

Pierwszą znaną osobą goszczącą w „Dorota, Karol i Goście” jest Borys Szyc, który razem z Wellman i Okrasą zaprezentuje przepis na danie z kurczaka. W kolejnych odsłonach kampanii pojawią się m.in. Elisabeth Duda, Anna Mucha, Stefano Terrazzino i Teo Vafidis.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-kucharka-a-karol-okrasa-dziennikarzem-w-reklamach-lidla-wideo-making-of ##

Akcja reklamowa oprócz telewizji i internetu obejmuje prasę, outdoor oraz radio.

Za strategię kampanii oraz kreację i produkcję reklam odpowiada agencja reklamowa GPD Agency, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa, a za działania PR - agencja 24/7 Communication.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online