Dorota Wellman zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach Lidla (wideo)

Nową bohaterką reklam dyskontów Lidl, zamiast kucharzy Karola Okrasy i Pascala Brodnickiego, będzie prezenterka TVN Dorota Wellman - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl. Właśnie startuje teaserowa część kampanii reklamowej z Wellman.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Dorota Wellman zastąpi Okrasę i Brodnickiego w reklamach Lidla (wideo)

W nowych wydaniach wybranych tytułów prasowych oraz na nośnikach outdoorowych pojawiła się reklama zapowiadająca udział Doroty Wellman w kampanii Lidla. Prezenterka TVN jest przedstawiona w fartuchu kucharskim podczas radosnego przygotowywania jedzenia. Hasłem jest pytanie: „Czy Dorota będzie szefem kuchni?”, czemu towarzyszy informacja, że szczegóły zostaną ujawnione 3 września. Z kolei spot, emitowany w telewizji i internecie, pokazuje, jak Wellman próbuje gotować i piec różne dania z mało udanymi efektami.

 

Przez ostatnie trzy lata role rywalizujących ze sobą kucharzy w reklamach Lidla odgrywali Karol Okrasa i Pascal Brodnicki, którzy łącznie wystąpili w ok. 120 spotach (obejrzyj najciekawsze z nich), a w zeszłym tygodniu pożegnalnymi reklamami zakończyli tę współpracę. Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl kreatywnych i strategów reklamowych była ona w pełni udana, przyczyniając się do poprawy wizerunkowej Lidla i wywołując podobne zmiany w komunikacji konkurencyjnych dyskontów (przeczytaj te opinie).

Lidl Polska w zeszłym tygodniu nie ujawniał swoich planów marketingowych. Rzeczniczka prasowa firmy na pytania Wirtualnemedia.pl, jak teraz będą wyglądać reklamy artykułów żywnościowych Lidla i czy wystąpią w nich inne znane osoby, stwierdziła tylko: „Lidl Polska planuje dalsze działania komunikacyjne zgodnie z przyjętą strategią marketingową. Na tym etapie nie przekazujemy żadnych szczegółów”.

grafika

Dorota Wellman wiosną br. była ambasadorką kampanii „NaroDove piękno” promującej kosmetyki Dove, a w połowie ub.r. - akcji Ministerstwa Zdrowia informującej o Internetowym Koncie Pacjenta i e-Recepcie. Cztery lata temu reklamowała jogurty Activia, a honorarium przeznaczyła na cele charytatywne.

Obsługą marketingową Lidl Polska zajmują się agencja reklamowa GPD Agency i dom mediowy MediaCom Warszawa.

W pierwszej połowie br. firma na reklamy w mediach pozainternetowych cennikowo wydała 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegółowe wyniki czołowych reklamodawców).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady