Wellman i Okrasa w reklamowym talk show Lidla w TVP1 ugoszczą celebrytów (wideo)

Kampania dyskontów Lidl z udziałem Doroty Wellman i Karola Okrasy będzie mieć formę cotygodniowego talk-show „Dorota, Karol i Goście” z udziałem m.in. innych znanych osób, które wystąpią też w osobnych reklamach. Mini program będzie emitowany na KuchniaLidla.pl i w TVP1.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Wellman i Okrasa w reklamowym talk show Lidla w TVP1 ugoszczą celebrytów (wideo)

Lidl Polska od połowy sierpnia zapowiadał nowy etap swojej komunikacji reklamowej, po tym jak zakończył trzyletnią kampanię opartą na pojedynku kulinarnym Pascala Brodnickiego i Karola Okrasy. Najpierw w reklamach teaserowych pojawiła się nieudolnie gotująca Dorota Wellman, a tydzień później - Karol Okrasa bez powodzenia próbujący pracować jako dziennikarz.

W czwartek startuje właściwa odsłona akcji. Będzie mieć konwencję mini talk show „Dorota, Karol i Goście”, w którym Wellman i Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i zwyczajach z tym związanych z gwiazdami oraz zwykłymi ludźmi interesującymi się kulinariami. Kolejne odcinki, trwające 3,5 minuty, będą udostępniane w piątek przed południem w serwisie KuchniaLidla.pl, a w weekend emitowane dwa razy w TVP1: w soboty o godz. 17:15 i w niedziele ok. godz. 19:50. W najbliższych odcinkach pojawią się Elisabeth Duda, Anna Mucha, Stefano Terrazzino, Borys Szyc i Teo Vafidis. Pierwszy zostanie udostępniony 11 września, przez najbliższe półtora tygodnia będą pokazywane zapowiadające to reklamy.

Ponadto gwiazda goszcząca u Wellman i Okrasy przez kolejny tydzień będzie występować w osobnych reklama prezentujących potrawy i produkty dostępne wtedy w Lidlu w promocyjnej ofercie. Na KuchniaLidla.pl pojawią się natomiast klipy, przede wszystkim z udziałem Karola Okrasy, pokazujące, jak przygotowywać różne dania, o których była mowa w talk show „Dorota, Karol i Goście”.

- Zamierzamy nadal inspirować do poszukiwania nowych rozwiązań i kreatywnych pomysłów w kuchni. Chcemy też pokazać, że gotowanie to nie tylko pasja do samego gotowania - to także fantastyczny sposób na spędzenie czasu z innymi, na rozmowę z bliskimi czy po prostu świetną zabawę w otoczeniu rodziny i przyjaciół. Dlatego właśnie Dorota i Karol będą nie tylko wspólnie gotować, ale i zapraszać do tego wielu różnych gości - opisała Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-300-tys-zl-honorarium-reklamowego-od-lidla-na-cele-charytatywne ##

Cała kampania oprócz telewizji i internetu będzie też obejmować prasę, outdoor i radio. Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.

grafika

Lidl Polska nie ujawnia, jak długo potrwa nowy cykl reklam (poprzednią kampanię z pojedynkiem kulinarnym Okrasy i Brodnickiego zaplanowano pierwotnie na rok, a potem przedłużano o dwa kolejne). - Dajmy nowej kampanii czas, żeby się rozwinęła - powiedziała jedynie Anna Biskup.

Przedstawiciele Lidla nie ukrywali, że sukces poprzedniej kampanii sprawił, że zdecydowali się na nową akcję w takiej postaci. - Nie bylibyśmy tutaj dzisiaj, gdyby nie trzy lata wspaniałej współpracy ze znakomitymi kucharzami: Karolem i Pascalem, którzy tchnęli bardzo dużo inspiracji, świeżości i kreatywności na polskie stoły - stwierdził Filip Fiedorow, dyrektor marketingu w firmie. - Tamta kampania zrobiła na mnie duże wrażenie. To był jeden z powodów, dla których zdecydowałam się przyjąć propozycję udziału w tych reklamach - dodała Dorota Wellman.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-jako-bohaterka-kampanii-lidla-chwalona-za-sympatie-zwyczajnosc-i-humor ##

Format kampanii z rywalizującymi kucharzami został w ostatnich latach zaadaptowany na kilku innych rynkach z Europy Środkowo-Wschodniej, na których jest obecna sieć Lidl. Koncepcja nowej akcji to autorski pomysł Lidla Polska i GPD Agency.

W pierwszej połowie br. cennikowe wydatki reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według Kantar Media - zobacz szczegółowe wyniki czołowych reklamodawców).  W lipcu br. serwis Lidl.pl odwiedziło 2,55 mln użytkowników, a KuchniaLidla.pl - 409,7 tys. (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online