Karol Okrasa dziennikarzem w nowych reklamach Lidla (wideo)

Pojawiły się reklamy zapowiadające udział kucharza Karola Okrasy, u boku prezenterki Doroty Wellman, w kampanii dyskontów Lidl, która ruszy na początku września. Okrasa promował je przez ostatnie trzy lata wspólnie z Pascalem Brodnickim.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Karol Okrasa dziennikarzem w nowych reklamach Lidla (wideo)

Z początkiem nowego tygodnia w wybranych tytułach prasowych i na nośnikach outdoorowych pojawiła się reklama z Karolem Okrasą w garniturze i z mikrofonem w ręku oraz hasłem: „Czy Karol zostanie dziennikarzem?” i informacją, że odpowiedź poznamy 3 września. Ponadto na YouTubie ruszył kanał Okrasa TV, a w telewizji i internecie zaczęto emitować spot pokazujący mało udane próby dziennikarskie kucharza.

Reklama graficzna wygląda analogicznie ja ta emitowana od tygodnia z Dorotą Wellman, która próbuje swoich sił jako kucharz, a na plakatach znajduje się, zapisane taką samą czcionką jak slogan przy Okrasie-dziennikarzu, hasło: „Czy Dorota będzie szefem kuchni” i identyczny dopisek „Dowiesz się 3 września”. Podobny przebieg mają też spoty z udziałem obojga celebrytów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dorota-wellman-jako-bohaterka-kampanii-lidla-chwalona-za-sympatie-zwyczajnosc-i-humor ##

 

Tym samym potwierdza się informacja podana przez Wirtualnemedia.pl w zeszły wtorek, że Karol Okrasa pozostanie w kampanii reklamowej Lidla. W drugiej połowie ubiegłego tygodnia agencja 24/7 Communication, pracująca dla Lidl Polska od maja br., wysłała dziennikarzom zaproszenie na konferencję prasową dotyczącą udziału Doroty Wellman w tej kampanii.

Lidl oficjalnie nie potwierdza swoich najbliższych planów marketingowych. Można się tylko domyślać, że nowe reklamy pokażą, że Karolowi Okrasie jako dziennikarzowi idzie równie ciężko jak Dorocie Wellman w kuchni, więc oboje będą się nawzajem uczyć swoich zawodów.

grafika

Karol Okrasa przez ostatnie trzy lata reklamował Lidl, tocząc pojedynek kulinarny z Pascalem Brodnickim. W sumie wystąpili w ponad 100 spotach (obejrzyj najciekawsze z nich), a kampania zakończyła się pożegnalnymi reklamami dwa tygodnie temu. Przez strategów i kreatywnych z branży jest oceniana zdecydowanie pozytywnie, przede wszystkim jako przełom jakościowy w komunikacji marketingowej dyskontów.

W pierwszej połowie br. Lidl był czwartym największym reklamodawcą na polskim rynku w mediach pozainternetowych - wydał w nich cennikowo 252,8 mln zł, o 7,6 proc. więcej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media - zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+