SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów

W czwartym kwartale 2023 r. powtarzalne przychody (MRR) Brand24 wyniosły 572 tys. dolarów, co stanowi wzrost o 37 proc. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jednocześnie o 50 proc., z 310 tys. dolarów do 465 tys. dolarów, wzrosło rok do roku MRR na klientach zagranicznych.

fot. Shutterstock.comfot. Shutterstock.com

Giełdowy Brand24 – dostarczający firmom na całym świecie narzędzia i usługi do monitorowania mediów – zaliczył w czwartym kwartale 2023 r. kolejny wzrost przychodów. Ten trend trwa już 8 kwartałów. 

W czwartym kwartale 2023 r. MRR wyniósł 572 tys. dolarów (2,4 mln zł), czyli o ponad jedną trzecią więcej niż w czwartym kwartale 2022 r. W takiej samej skali wzrosło ARPU do kwoty 148 dol. (624 zł). Obie te wartości zwiększyły się jednocześnie o ok. 8 proc. w stosunku do trzeciego kwartału 2023.

Wzrosty Brand24

43-procentowy wzrost zanotowało ARPU w zagranicznej wersji narzędzia. W analizowanym okresie wyniosło ono 178 dol. wobec 124 dol. rok wcześniej.

- To był dla nas naprawdę udany kwartał. Oprócz dużych wzrostów MRR i ARPU – mimo relatywnie wysokiej zeszłorocznej bazy – zaliczyliśmy też absolutnie rewelacyjny listopad.  Pobiliśmy rekord najlepszego miesiąca w historii zagranicznej wersji Brand24. Nie tylko pod kątem liczby nowych klientów (335), ale też wielkości nowego przychodu. Przebiliśmy poprzedni rekord o niemal 60 proc. I to mimo rabatów na Black Friday - podkreśla Michał Sadowski, prezes Brand24.

Sadowski wskazuje, że jest to efekt m.in. skutecznych działań marketingowych oraz wzrostu popytu na usługi Brand24 w sektorze MŚP.

- W czwartym kwartale ‘23 oddaliśmy klientom szereg nowych funkcji, m.in. pogłębioną analizę sentymentu z podziałem na emocje, rozszerzoną geolokalizację czy zaawansowane narzędzie do porównywania marek. W styczniu startujemy z wersją beta asystenta AI – na razie w formie testu na dla wybranych klientów. Asystent może być przełomowym narzędziem w historii Brand24, bo będzie omnibusem w sprawach danej marki, partnerem, wspierającym tworzenie strategii jej rozwoju - zapowiada Michał Sadowski.

Dołącz do dyskusji: Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
Czy to miejsce na publikowanie raportów finansowych?
odpowiedź