Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów

W czwartym kwartale 2023 r. powtarzalne przychody (MRR) Brand24 wyniosły 572 tys. dolarów, co stanowi wzrost o 37 proc. w stosunku do tego samego okresu w zeszłym roku. Jednocześnie o 50 proc., z 310 tys. dolarów do 465 tys. dolarów, wzrosło rok do roku MRR na klientach zagranicznych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Brand24 z 37 proc. wzrostem przychodów. Z jednego klienta ma średnio 148 dolarów
fot. Shutterstock.com

Giełdowy Brand24 – dostarczający firmom na całym świecie narzędzia i usługi do monitorowania mediów – zaliczył w czwartym kwartale 2023 r. kolejny wzrost przychodów. Ten trend trwa już 8 kwartałów. 

W czwartym kwartale 2023 r. MRR wyniósł 572 tys. dolarów (2,4 mln zł), czyli o ponad jedną trzecią więcej niż w czwartym kwartale 2022 r. W takiej samej skali wzrosło ARPU do kwoty 148 dol. (624 zł). Obie te wartości zwiększyły się jednocześnie o ok. 8 proc. w stosunku do trzeciego kwartału 2023.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przychody-brand24-w-pierwszym-polroczu-2023-r-wzrosly-o-ponad-jedna-czwarta ##

Wzrosty Brand24

43-procentowy wzrost zanotowało ARPU w zagranicznej wersji narzędzia. W analizowanym okresie wyniosło ono 178 dol. wobec 124 dol. rok wcześniej.

- To był dla nas naprawdę udany kwartał. Oprócz dużych wzrostów MRR i ARPU – mimo relatywnie wysokiej zeszłorocznej bazy – zaliczyliśmy też absolutnie rewelacyjny listopad.  Pobiliśmy rekord najlepszego miesiąca w historii zagranicznej wersji Brand24. Nie tylko pod kątem liczby nowych klientów (335), ale też wielkości nowego przychodu. Przebiliśmy poprzedni rekord o niemal 60 proc. I to mimo rabatów na Black Friday - podkreśla Michał Sadowski, prezes Brand24.

Sadowski wskazuje, że jest to efekt m.in. skutecznych działań marketingowych oraz wzrostu popytu na usługi Brand24 w sektorze MŚP.

- W czwartym kwartale ‘23 oddaliśmy klientom szereg nowych funkcji, m.in. pogłębioną analizę sentymentu z podziałem na emocje, rozszerzoną geolokalizację czy zaawansowane narzędzie do porównywania marek. W styczniu startujemy z wersją beta asystenta AI – na razie w formie testu na dla wybranych klientów. Asystent może być przełomowym narzędziem w historii Brand24, bo będzie omnibusem w sprawach danej marki, partnerem, wspierającym tworzenie strategii jej rozwoju - zapowiada Michał Sadowski.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu