Giełdowy Brand24 – dostarczający firmom na całym świecie narzędzia i usługi do monitorowania mediów – zaliczył w czwartym kwartale 2023 r. kolejny wzrost przychodów. Ten trend trwa już 8 kwartałów.
W czwartym kwartale 2023 r. MRR wyniósł 572 tys. dolarów (2,4 mln zł), czyli o ponad jedną trzecią więcej niż w czwartym kwartale 2022 r. W takiej samej skali wzrosło ARPU do kwoty 148 dol. (624 zł). Obie te wartości zwiększyły się jednocześnie o ok. 8 proc. w stosunku do trzeciego kwartału 2023.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przychody-brand24-w-pierwszym-polroczu-2023-r-wzrosly-o-ponad-jedna-czwarta ##
Wzrosty Brand24
43-procentowy wzrost zanotowało ARPU w zagranicznej wersji narzędzia. W analizowanym okresie wyniosło ono 178 dol. wobec 124 dol. rok wcześniej.
- To był dla nas naprawdę udany kwartał. Oprócz dużych wzrostów MRR i ARPU – mimo relatywnie wysokiej zeszłorocznej bazy – zaliczyliśmy też absolutnie rewelacyjny listopad. Pobiliśmy rekord najlepszego miesiąca w historii zagranicznej wersji Brand24. Nie tylko pod kątem liczby nowych klientów (335), ale też wielkości nowego przychodu. Przebiliśmy poprzedni rekord o niemal 60 proc. I to mimo rabatów na Black Friday - podkreśla Michał Sadowski, prezes Brand24.

Sadowski wskazuje, że jest to efekt m.in. skutecznych działań marketingowych oraz wzrostu popytu na usługi Brand24 w sektorze MŚP.
- W czwartym kwartale ‘23 oddaliśmy klientom szereg nowych funkcji, m.in. pogłębioną analizę sentymentu z podziałem na emocje, rozszerzoną geolokalizację czy zaawansowane narzędzie do porównywania marek. W styczniu startujemy z wersją beta asystenta AI – na razie w formie testu na dla wybranych klientów. Asystent może być przełomowym narzędziem w historii Brand24, bo będzie omnibusem w sprawach danej marki, partnerem, wspierającym tworzenie strategii jej rozwoju - zapowiada Michał Sadowski.











