SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Brand24 planuje program motywacyjny: 26,8 mln zł wpływów i 3,9 mln zł EBITDA w 2023 roku

Zajmująca się monitoringiem internetu firma Brand24 chce przyjąć program motywacyjny na lata 2021-2023 dla kluczowej kadry kierowniczej. Program ma obejmować maksymalnie 107,9 tys. akcji.

Warunkami przyznania akcji w ramach planowanego programu motywacyjnego Brand24 ma być 15,9 mln zł przychodów firmy w 2021 roku, 20,3 mln zł w 2022 roku i 26,8 mln zł w 2023. Cele EBITDA pomniejszone o koszty prac rozwojowych to odpowiednio: 1,3 mln zł, 0,9 mln zł i 3,9 mln zł.

Do wyliczenia wyników przyjęto następujące założenia: EBITDA w wysokości 3,4 mln zł w 2021 roku, 4,5 mln zł w 2022 roku i 7,4 mln zł w 2023 roku oraz koszty prac rozwojowych na poziomie 2,1 mln zł w 2021 roku, 3,6 mln zł w 2022 roku i 3,5 mln zł w 2023 roku.

Spółka przewiduje, że w ramach programu jego uczestnicy otrzymują uprawnienie do objęcia łącznie nie więcej niż 107 892 akcje. Obecnie kapitał zakładowy dzieli się na 2,16 mln akcji.

W najbliższym czasie spółka planuje zwołanie walnego zgromadzenia, w którego porządku obrad znajdzie się przyjęcie programu motywacyjnego.

- W ocenie zarządu spółki przyjęcie programu zapewni silniejsze związanie ze spółką kluczowych pracowników i współpracowników, czego rezultatem będzie stabilny wzrost wartości spółki, którego beneficjentem będą wszyscy akcjonariusze - napisano w komunikacie giełdowym Brand24.

Członkowie zarządu Brand24 mają 21 proc. akcji

Obecnie największym akcjonariuszem Brand24 jest Larq Growth Fund I FIZ, ma 624,3 tys. walorów stanowiących 28,93 proc. kapitału. Po 227 tys. akcji (10,52 proc. kapitału) mają prezes firmy Michał Sadowski i członek jej zarządu Piotr Wierzejewski, a 224,7 tys. (10,41 proc.) - Venture.

W zeszły piątek na koniec sesji kurs Brand24 wynosił 21,50 zł, co przekładało się na kapitalizację w wysokości 46,39 mln zł.

W pierwszej połowie br. Brand24 osiągnął wzrost przychodów sprzedażowych o 12,2 proc. do 7,35 mln zł i wyniku netto z 575 tys. zł straty do 157 tys. zł zysku. Na koniec września br. firma miała 3 822 aktywnych klientów, o 85 więcej niż kwartał wcześniej. - „Efekt wakacji" był w tym roku wyjątkowo odczuwalny z uwagi na realizację, odłożonego w czasie pandemii, popytu w turystyce - tłumaczył Michał Sadowski.

Dołącz do dyskusji: Brand24 planuje program motywacyjny: 26,8 mln zł wpływów i 3,9 mln zł EBITDA w 2023 roku

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Traw
WM i Michał dwoją is intronami żeby robić dobry pr tej firmie. ale jakoś ani liczby ani giełda tego nie potwierdza. Fira po 10 latach istnienia przynosi jakieś grosze, w dodatku z perspektywa na śladowy wzrost.
0 0
odpowiedź
User
Bolek
Kiedy bedzie news o nowym newsleterze?
0 0
odpowiedź
User
xddd
a ja planuje że w 2023 polecę na marsa xd ta śmieszna firemka jeszcze działa? zarabiają jakieś drobniaki (o ile w ogóle) i spamią co tydzień artykuły sponsorowane. Zdajecie sobie sprawę, że te spece od marketingu, sprzedaży i kto wie, czego jeszcze, mają 1-3 klientów miesięcznie? (abonament który jest najpopularniejszy kosztuje 150 zł) Pracuje tam kilka osób i robią tak żałosne wyniki? to jest nie do uwierzenia, że jeszcze tacy partacze utrzymują sie na powierzchni
0 0
odpowiedź