Bugatti zmienia logo i pozycjonowanie. "Nie tylko prędkość"

Marka samochodowa Bugatti postanowiła poszerzyć swoje pozycjonowanie - planuje odejść od kojarzenia się wyłącznie z wyścigowymi supersamochodami i stać się dostawcą luksusowych aut dla każdego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Bugatti zmienia logo i pozycjonowanie. "Nie tylko prędkość"
fot. Bugatti

Marka samochodów Bugatti chce poszerzyć swoje pozycjonowanie – nie chce być kojarzona jedynie jako szybkie auta, ponieważ chce oferować luksusowe samochody dla każdego. Aby to uhonorować, agencja konsultingowa Interbrand na nowo przemyślała tożsamość korporacyjną firmy.

- W miarę jak zmienia się świat i zmieniają się branże, zmienia się również Bugatti – podkreśla firma w wydanym komunikacie.  Bugatti twierdzi, że wznosi się ponad swoją rolę producenta, który wyłącznie buduje hipersamochody, aby „stać się luksusową marką o szerszym zasięgu”.

Oznacza to, że prędkość zejdzie na dalszy plan, ponieważ firma ujawnia, że ​​rozszerzy również swoje portfolio „poza terytorium motoryzacyjne”, jednocześnie „opanowując nowe technologie w motoryzacji”.

Nowe logo zawiera inicjały założyciela marki, Ettore Bugatti. Posiada również nowy kolor Bugatti Blue. Ponadto Interbrand opracował krój pisma nawiązujący do typografii archiwalnej.

Stare logo Bugatti:

grafika

Nowe logo Bugatti:

grafika

Jak zauważyli twórcy, tożsamość inspirowana jest iluminacją kultowych modeli Bugatti Veyron i Bugatti Chiron. Jednocześnie, w nowym stylu korporacyjnym, wyjątkowe pozycjonowanie prędkości zniknie w tle.

W ramach rebrandingu emblemat na samochodach zachowa swój pierwotny wygląd — nowe elementy tożsamości zostaną wprowadzone w salonach Bugatti i kanałach internetowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?