„Burda Style” ze specjalnym numerem na 70-lecie

Z okazji 70-lecia magazynu „Burda Style” październikowy numer jego polskiej edycji ma jubileuszowy charakter. Na facebookowym fanpage’u pisma ruszył konkurs „Burda Łączy Pokolenia”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Burda Style” ze specjalnym numerem na 70-lecie

- „Burda Style”obchodzi swoje 70 urodziny. Naprawdę mamy co świętować. Czasopismo istnieje już tyle lat i mimo upływu czasu nadal nic nie straciło ze swej aktualności - komentuje Anna Blaut-Welna, redaktor naczelna polskiej edycji„Burda Style”.

- To najlepsze świadectwo geniuszu pomysłu założycielki pisma Aenne Burda, która postanowiła umożliwić kobietom na całym świecie własnoręczne szycie modnych i eleganckich ubrań, niczym nieustępujących kreacjom od wielkich projektantów mody. Na przestrzeni lat zmieniały się trendy i fasony, ale jedno pozostało niezmienne - rzesze naszych czytelniczek na całym świecie otrzymują co miesiąc wykroje, dzięki którym mogą stworzyć niepowtarzalne, piękne stroje na swoją miarę. Fenomenem „Burdy” jest fakt, że towarzysząc kolejnym pokoleniom, często łączy we wspólnej pasji szycia babcię, mamę i córkę - analizuje.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/burda-media-polska-w-ub-r-miala-3-7-mln-zl-zysku-wplywy-wzrosly-o-13-proc,7170467468449409a ##

Z okazji jubileuszu październikowy numer polskiej edycji „Burda Style” został wydrukowany na papierze o gramaturze 80 g, ma uszlachetnioną okładkę z piątym kolorem oraz folią matową i lakierem UV. Do części nakładu dodano mgiełkę do twarzy marki Bielenda oraz metkę odzieżową „Uszyte z miłością. Burda Style”, dodatki wysłano też prenumeratorom pisma.

- Październikowa „Burda Style” to numer jubileuszowy, w którym, zapraszając czytelników do wspólnego świętowania, prezentujemy najpiękniejsze fasony retro z początków istnienia naszego czasopisma - w nowej stylizacji, tak samo urzekające, jak przed laty. Przygotowaliśmy też sporo innych niespodzianek, które wyjątkowo uatrakcyjnią to wydanie. 70 lat istnienia czasopisma „Burda” to także szczególna okazja, aby podziękować wszystkim, którzy nam na przestrzeni lat towarzyszyli i nadal towarzyszą: partnerom handlowym, reklamodawcom, a przede wszystkim naszym Czytelnikom. To dla Was jesteśmy i Wy nas inspirujecie - mówi Anna Blaut-Welna.

Nowy numer „Burda Style” jest w sprzedaży od zeszłego piątku. Kosztuje 14,99 zł, a w wariancie z dodatkami - 16,99 zł.

Wraz z pojawieniem się nowego numeru na fanpage’u facebookowym Burda Polska startuje konkurs dla czytelników „Burda Łączy Pokolenia. Podziel się swoją historią”, ponadto udostępniono film „Burda Style inspiruje”.

Październikowe wydanie wspierają reklamy w tytułach, serwisach internetowych i na profilach społecznościowych wydawnictwa Burda Media Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day