WPP łączy agencje Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe

Koncern WPP łączy swoje dwie agencje public relations - Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe. Po scaleniu firma będzie działać pod nazwą Burson Cohn & Wolfe.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
WPP łączy agencje Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe
Donna Imperato, dyrektor generalna Burson Cohn & Wolf

Dyrektor generalną połączonych firm będzie Donna Imperato, dotychczasowa prezes Cohn & Wolfe. CEO Burson-Marsteller, Don Baer, będzie pełnić funkcję prezesa (chairman).

Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe zatrudniają łącznie ponad 4 tysiące pracowników w 42 krajach. Cohn & Wolfe ma swój polski oddział, agencją stowarzyszoną z Burson-Marsteller jest Solski Communications.

Koncern WPP ma w swoim portfolio agencje public relations Hill+Knowlton, Ogilvy PR, Finsbury, Burson-Marsteller i Cohn & Wolfe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana