Caritas Polska prowadzi przetarg na emisję spotów telewizyjnych

Caritas Polska chce w wyniku przetargu zatrudnić firmę, która zajmie się na jego zlecenie emisją spotu telewizyjnego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Caritas Polska prowadzi przetarg na emisję spotów telewizyjnych

30-sek. spot ma być emitowany w okresie od 1 marca do 31 maja br. w ogólnopolskiej telewizji na kanałach tematycznych. Caritas oczekuje, by emisja odbywała się w paśmie dedykowanym grupie docelowej 16-59 lat, możliwe są też inne pasma, jeśli będzie tego wymagała optymalizacja zasięgu. Oczekiwane jest osiągnięcie zasięgu 5 mln odbiorców.

W przetargu mogą brać udział agencje, które nieprzerwanie od co najmniej 20 lat prowadzą działalność w zakresie emisji ogólnopolskich programów telewizyjnych

Składane w przetargu oferty mają zawierać estymowane parametry efektów proponowanej kampanii telewizyjnej wraz z wyceną czasu antenowego.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: kryteria oceny oferty (max 40 pkt) i kryterium ceny (max 40 pkt).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"