Centrum Projektów Polska Cyfrowa chce zatrudnić agencję do dwuletniej współpracy

Centrum Projektów Polska Cyfrowa wybiera w przetargu agencję do opracowania strategii oraz zrealizowania wielowątkowych kampanii informacyjnych, skierowanych do określonych grup docelowych z wykorzystaniem internetu - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Centrum Projektów Polska Cyfrowa chce zatrudnić agencję do dwuletniej współpracy

Przetarg dotyczy realizacji kampanii reklamowych na potrzeby działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa i projektów realizowanych w nowej perspektywie finansowej.  Zaplanowane działania mają być realizowane w internecie.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: wynagrodzenie agencji za obsługę działań w trakcie 1 kampanii w ramach strategii komunikacyjnej (waga: 2), jakość wstępnej strategii (waga: 17), jakość wstępnej koncepcji kreatywnej (waga: 33), zasięg kampanii w internecie i efektywność działań (waga: 20) oraz cena (waga: 28).

Umowa z wybraną agencją zostanie podpisana do 30 czerwca 2024 roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?