Ciągniki Ursus reklamowane jako „#polskamoc” (wideo)

Pod hasłem „#PolskaMoc” ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa ciągników Ursus. Przygotowały ją firmy marketingowe Dem Interactive, Watchout Productions i Cookies Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ciągniki Ursus reklamowane jako „#polskamoc” (wideo)

Kampania ma podkreślać długoletnią historię, doświadczenie i innowacyjność marki Ursus. Spot odnosi się zarówno do bogatej tradycji marki w Polsce, jak też jej niedawnego wejścia na niektóre rynki w Afryce.

Klip jest emitowany w kilku wersjach w telewizji (m.in. w TVP Info i stacjach regionalnych) oraz w internecie (m.in. w serwisach VoD), początkowo nadawano go w odsłonie teaserowej. Był też ostatnio pokazywany na Międzynarodowych Targach Techniki Rolniczej w Polsce, gdzie firma Ursus zaprezentowała nowy model ciągnika  C 3150 V Power - Vigus.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Dem Interactive. Spot nakręcił Piotr Uznański, wyreżyserował Dobromił Sudak, a produkcją zajęła się agencja WatchoutProductions. Za planowanie mediów odpowiada agencja Cookies Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Były szef TVP Sport szybko żegna się z Weszło. Oskarża dziennikarza z konkurencji

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

Dwie stacje znikną z telewizji naziemnej. KRRiT szuka następców

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

TOK FM zyskuje subskrybentów. Zarabia więcej poza reklamami

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

97 nagród w konkursie Złote Spinacze 2025. K+ Group z Tytanowym Spinaczem, Stowarzyszenie Demagog Gwiazdą PR

Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?

Co z polskimi agencjami mediowymi po fuzji Omnicomu i IPG?

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni

Będzie wrogie przejęcie właściciela TVN? Konkurent Netfliksa nie składa broni