Mondelez we współpracy z Warner Bros wprowadza ciastka Oreo Batman

Na rynek trafiły ciastka Oreo Batman. To efekt współpracy marki (należy do Mondelez International) z producentem filmowym Warner Bros oraz premiery nowego filmu „The Batman”. Limitowana seria Oreo wspierana jest silną kampanią autorstwa agencji Carla Zuri, Publicis i Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Mondelez we współpracy z Warner Bros wprowadza ciastka Oreo Batman

Nowy film o Batmanie (Warner Bros) będzie miał premierę 4 marca. W rolę tytułowego bohatera wciela się Robert Pattinson.

W ramach współpracy marki Oreo (Mondelez) i firmy Warner Bros do sprzedaży na całym świecie ciastka Oreo Batman. Charakterystyczna podobizna Batmana w masce została umieszczona zarówno na samych ciastkach Oreo Original, jak i na opakowaniu.

Wprowadzeniu limitowanej serii ciastek towarzyszy konkurs. Aby  wziąć w nim udział, należy kupić dowolne opakowanie Oreo, zarejestrować paragon na stronie www.oreo.eu oraz zagrać w grę konkursową. Na osoby, które z sukcesem rozwiążą zadanie konkursowe w najkrótszym czasie, czekają nagrody. Główną atrakcją jest wyjazd do Londynu organizowany przez Oreo. Zwycięzca będzie miał okazję obejrzeć ekskluzywną projekcję filmu w londyńskiej siedzibie Warner Bros, zjeść posiłek w restauracji stylizowanej na film „The Batman”, a także zobaczyć oryginalny Batmobil. Wśród pozostałych nagród są projektory Philips, plakaty z autografem reżysera filmu Batman, bilety do kina oraz gadżety związane z kultową postacią.

W ramach kampanii 360o Oreo stworzyło dedykowane ciastka z emblematem Batmana oraz dedykowane opakowania. Dodatkowo, zaplanowano specjalne działania PR związane ze wsparciem w social mediach, a także współpracę z kinami z dedykowaną kopią i sampling. Wsparcie kampanii będzie miało miejsce także w digitalu poprzez promocję limitowanych produktów i zachęcanie do wzięcia udziału w konkursie.

Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Za przygotowanie grafik odpowiada agencja mediowa Publicis oraz agencja reklamowa Carla Zuri. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?