Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Men’s Health” (Motor-Presse Polska) w okresie od stycznia do maja 2015 roku wyniosła 53 615 egz. Względem całego 2014 roku była ona niższa o 5,10 proc.
W porównaniu do 2005 roku średni wynik tego tytułu obniżył się o 11,13 proc. „Men’s Health” do 2008 roku cechował się wzrostem sprzedaży, a od 2009 roku pismo to systematycznie traci na sprzedaży. W pierwszych pięciu miesiącach 2015 roku w porównaniu do całego 2008 roku średni wynik tego tytułu zmalał o 23,85 proc.
Drugie miejsce zajął „Playboy” (Marquard Media Polska), którego średni wynik w br. uplasował się na poziomie 36 294 egz. Magazyn ten w ciągu 10 lat zanotował spadek sprzedaży, wynoszący 46,75 proc. (jego wynik malał niemal z roku na rok).

Na podium uplasował się jeszcze miesięcznik „CKM” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w ciągu dekady zmniejszyła się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 72,51 proc. do 26 015 egz. W cykl spadającej sprzedaży tytuł ten wszedł w 2007 roku. Warto również dodać, że w latach 2005-2010 „CKM” było liderem sprzedaży w segmencie pism męskich.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/pisma-dla-mezczyzn-traca-czytelnikow-playboy-najbardziej-na-minusie ##
Na czwartym miejscu sklasyfikowane zostało „Logo” (Agora). Pismo to wydawane jest od 2005 roku, a od marca 2006 roku ukazuje się ono jako miesięcznik. Jego średni wynik sprzedażowy w porównaniu do 2006 roku zmalał o 62,50 proc. do 25 205 egz. Sprzedaż „Logo” zaczęła systematycznie maleć od 2009 roku.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.











