WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

PKN Orlen szykuje przetarg na wybór agencji do obsługi w social mediach

Co trzeci pracownik zamieści w social media treści firmowe, o ile będą interesujące

2017-03-03 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

33% pracowników chętnie zamieści w swoich kanałach social media treści firmowe, jeśli będą interesujące - wynika z badania Grupy On Board Think Kong.

Co trzeci pracownik zamieści w social media treści firmowe, o ile będą interesujące

Uczestnicy badania zostali poproszeni o wskazanie maksymalnie trzech czynników, które skłoniłyby ich do publikacji informacji związanych z firmą, w której pracują, w swoich prywatnych kanałach w social media.

38% badanych w zamian za opublikowanie treści o firmie oczekiwałoby nagrody materialnej. Dla 35% respondentów to przejaw lojalności wobec pracodawcy i poczucie, że pomaga się w jej promocji. 21% Polaków za kluczowe uznało sympatię do szefa i bezinteresowną chęć pomocy. Badani zwracali również uwagę na to, czy treść komunikatu, którym mieliby się podzielić jest interesująca (33% ankietowanych). Natomiast co piąty badany (20%) uznał za niemożliwe publikacje informacji o firmie, w której pracuje.

Badanie zostało przeprowadzone przez SW Research na zlecenie Grupy On Board Think Kong w styczniu 2017 r., metodą CAWI, na reprezentatywnej grupie 813 polskich użytkowników internetu.

Autor: km

Wiecej informacji: social media, firmy w social media

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia