Coca-Cola przygotowała butelkę pozwalającą robić selfie

Koncern Coca-Cola opracował nową butelkę do swoich napojów, która pozwala wykonywać zdjęcia typu selfie. Nowy pomysł ma wspierać kampanię Coca-Cola Summer Love w Izraelu.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Za opracowanie nowego wzoru butelki Coca-Coli odpowiedzialna jest agencja Gefen. Na razie butelki będą dystrybuowane jedynie na terenie Izraela w ramach kampanii Coca-Cola Summer Love.

Nowość polega na tym, że do denka tradycyjnej butelki z napojem domontowany jest specjalny moduł wyposażony w cyfrowy aparat fotograficzny.

W momencie nachylenia pojemnika pod kątem 70 stopni (według producenta to optymalna i najwygodniejsza dla użytkownika pozycja butelki podczas picia) kamera wykonuje zdjęcie twarzy osoby pijącej. Gotowe fotografie pstryknięte przez butelkę mogą być łatwo udostępnione w mediach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie lub Snapchacie.

Jak wyjaśnia w komunikacie Gefen, koncepcja niezwykłej butelki narodziła się z potrzeby sprostania wymaganiom klientów, którzy wciąż poszukują nowości i chcą być zaskakiwani przez marki.

Na razie butelki z opcją selfie są dostępne jedynie w ograniczonym zakresie. Nie wiadomo czy i kiedy znajdą się w szerokiej sprzedaży w Izraelu oraz poza granicami tego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję