Lutowy ranking najchętniej oglądanych klipów marketingowych na polskim YouTube - YouTube Ads Leaderboard - otwiera reklama Coca-Coli "Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling" z Maffashion i Czarkiem Jóźwikiem w rolach głównych, pokazująca historię miłości blogerki i YouTubera.
Drugie miejsce zajął film marki Samsung "STUDIO KONESERA odc. 1: Grzegorz Krychowiak", w którym Grzegorz Krychowiak w języku francuskim komentuje możliwości telewizora Samsunga. Podium zamykają bohaterowie programu "Złomowisko" z Discovery Channel Polska w filmie "Walentynki w Złomowisku PL".
Czwarte miejsce zdobył Huawei z wideo "Huawei #Handible Fingerprint scanner - Animals", który tym razem do współpracy zaprosił nietypowych testerów skanera odcisków palców w postaci zwierząt. Zestawienie zamyka pracuj.pl i reklama "Sprawdź, czy nie szukasz - guru", promująca nową aplikację mobilną portalu.

Historia pewnej miłości… | Maffashion i Czarek z Abstrachuje.TV #TasteTheFeeling (ponad milion odsłon)
STUDIO KONESERA odc. 1: Grzegorz Krychowiak

Walentynki w Złomowisku PL
Huawei #Handible Fingerprint scanner - Animals

Sprawdź, czy nie szukasz - guru
YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking jest ustalany w oparciu o najważniejsze dane pokazujące zaangażowanie użytkowników - liczbę obejrzeń w Polsce oraz procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.











