SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Coca-Cola stawia na recykling opakowań, wprowadza strategię „World Without Waste”

Coca-Cola zadeklarowała fundamentalną zmianę swojego podejścia do kwestii opakowań. Koncern do 2030 roku chce uzyskać 100 proc. zbiórki i recyklingu tylu odpadów opakowaniowych, ile trafia od niego na rynek.

Article

Producent ogłosił właśnie nową wizję firmy w zakresie opakowań „World Without Waste” („Świat bez Odpadów”). - Świat ma problem z odpadami opakowaniowymi i, podobnie jak wszystkie firmy, czujemy się odpowiedzialni, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu - mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company.

Firma zapowiedziała, że do 2030 roku będzie starać się zebrać i poddać recyklingowi tyle opakowań, ile trafia od niejna rynek, tak aby dać im więcej niż jedno życie. W tym celu koncern chce przeznaczyć część budżetu marketingowego na działania uświadamiające co, jak i gdzie przeznaczy do recyklingu. Coca-Cola będzie promować zbiórkę opakowań w całej branży, włącznie z butelkami oraz puszkami innych firm.

Spółka będzie współpracować z lokalnymi społecznościami, partnerami branżowymi, klientami oraz konsumentami, aby pomóc w rozwiązywaniu takich problemów jak odpady opakowaniowe oraz zanieczyszczenie mórz.

Coca-Cola podkreśla, że już teraz produkuje lepsze butelki - zarówno poprzez użycie bardziej przetwarzalnego materiału, jakim jest żywica roślinna, jak i zmniejszenie wagi plastiku w każdym opakowaniu. Do 2030 roku koncern zamierzają wytwarzać butelki z materiałów pochodzących średnio w 50 proc. z recyklingu.

- Butelki i puszki nie powinny szkodzić naszej planecie. Świat wolny od odpadów jest możliwy - dodaje Quincey.

Coca-Cola będzie dążyć do osiągnięcia swoich celów we współpracy m.in. z inicjatywą New Plastics Fundacji Ellen MacArthur, organizacją Ocean Conservancy / Trash Free Seas Alliance oraz World Wildlife Fund.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Coca-Cola stawia na recykling opakowań, wprowadza strategię „World Without Waste”

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Szkło i metal. Zero plastiku.
11 0
odpowiedź
User
pavv
Korporacyjno-propagandowa gadka z której nic nie wynika, a wyjście jest bardzo proste. Przywrócić butelki szklane które tak chętnie wykorzystujecie w reklamach, a dostępne są w niewielu punktach sprzedaży i tylko o jednej pojemności.
10 0
odpowiedź
User
pks_rulez
Na razie to podejmujecie działania do misji "World Without Taste"... Pepsi też zaczyna iść tą drogą wprowadzając smakowe pepsi z cyklaminianem sodu...
8 0
odpowiedź
User
mistrz
100% jest nierealne. Pomijając kwestie kolekcjonerskie, pewien procent odpadów jest po prostu w różnych okolicznościach spalana, zakopywana, etc.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing