SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Coraz więcej zwiastunów reklam na Super Bowl 2016 (wideo)

Na kilka dni przed transmisją z finału Super Bowl 2016 coraz więcej reklamodawców prezentuje zwiastuny spotów, które zamierzają wyemitować podczas wydarzenia. Niektóre firmy, pomimo wysokich cen, zaprezentują kilka reklam. W sumie podczas meczu chce się promować około 50 marek.

Na kilka dni przed transmisją z finału Super Bowl 2016 coraz więcej reklamodawców prezentuje zwiastuny spotów, które zamierzają wyemitować podczas wydarzenia. Niektóre firmy, pomimo wysokich cen, zaprezentują kilka reklam. W sumie podczas meczu chce się promować około 50 marek.

Pierwsze teasery reklam przeznaczonych na Super Bowl 2016 pojawiły się w drugiej połowie stycznia br.

Choć cena reklam przy Super Bowl 2016 jest wyższa niż rok temu (5 mln dol. zamiast 4,5 mln dol. za 30-sekundowy spot), to organizująca transmisję stacja CBS już jesienią ub.r. ogłosiła, że prawie cały czas reklamowy został sprzedany. Do tej pory swoją obecność podczas tegorocznego Super Bowl potwierdziło kilkudziesięciu reklamodawców, a na kilka dni przed finałem ligi NFL (planowanym na 7 lutego) pojawia się coraz więcej zwiastunów ich spotów. Niektóre marki, pomimo wspomnianych wyższych cen za 30-sekundową reklamę zdecydowały sie na emisję kilku różnych spotów.

Opublikowane do tej pory zwiastuny reklam na Super Bowl 2016

Acura: „What He Said”
Agencja: Mullen Lowe

 

 

Avocados From Mexico: “Avos in Space”
Agencja: GSD&M

 

 

Amazon: „Alec Baldwin and Dan Marino Brainstorm Commercial”, „Alec Baldwin Cheese Footballs Commercial”
Agencja: Leo Burnett Toronto

 

 

 

Apartments.com: „The Arrival”
Agencja: Rubin Postaer and Associates

 

 

Axe: „Find Your Magic”
Agencja: 72andSunny Amsterdam

 

Bud Light: „Party is Coming”
Agencja: Wieden+Kennedy

 

 

Neste Butterfinger: „Bolder Than Bold”, „The Motocross Jump”
Agencja: WPP/Santo

 

 

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Coraz więcej zwiastunów reklam na Super Bowl 2016 (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl