Corny w gronie klientów 19 Południka

Do grona klientów agencji 19 Południk dołączyła marka batoników Corny. Agencja odpowiada za jej komunikację na polskim rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Corny w gronie klientów 19 Południka

Do zadań agencji należy m.in. opracowanie strategii komunikacji, obsługa kanałów społecznościowych, aktywacje konsumenckie oraz działania mające na celu budowanie społeczności wokół marki na polskim rynku.

– Corny to marka, która jest dobrze znana i towarzyszy Polakom od lat, więc zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do komunikacji wątków i rozwiązań odświeżających jej wizerunek. Zależało nam na osadzeniu marki w realiach funkcjonowania współczesnego konsumenta i wprowadzeniu stylu narracji, który będzie dla niego autentyczny i atrakcyjny – mówi o współpracy Barbara Szatanik, head of strategy w 19 Południku.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe