SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Czas honoru” stracił 900 tys. widzów. Serial znika z anteny

Siódmą i zarazem ostatnią edycję „Czasu honoru” oglądało średnio 1,26 mln osób, o 860 tys. widzów mniej niż nadawaną rok temu szóstą odsłonę produkcji. W czasie emisji serialu TVP2 przegrała z głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 6,1 mln zł.

Aktorzy na planie 7. edycji "Czasu honoru - Powstanie", fot. Monika ZielskaAktorzy na planie 7. edycji

Średnia widownia siódmej serii serialu „Czas honoru” - noszącej podtytuł „Powstanie”- wyniosła 1,26 mln osób. Przełożyło się to na 7,74 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Serial na antenie TVP2 pokazywany był w niedziele o godz. 21.10, w okresie od 7 września do 23 listopada br.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek opowieści - oglądało go 1,43 mln osób.

Trzy topowe odcinki produkcji „Czas honoru. Powstanie”

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

07-09-2014

21:10:30

1 430 686

9,56%

19-10-2014

21:10:23

1 400 836

8,59%

12-10-2014

21:10:34

1 330 123

8,35%

Siódma seria „Czasu honoru”, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie ub.r. szóstej edycji serialu, miała o 860 tys. widzów mniej. Wówczas średnia widownia produkcji wyniosła 2,12 mln osób przy udziale odpowiednio na poziomie 13,82 proc. oraz 11,34 proc. (więcej na ten temat).

Dwójka w paśmie emisji „Czasu honoru” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem był Polsat z udziałem na poziomie 17,30 proc., nadający wówczas „Tylko muzykę” (zobacz dane oglądalności tego programu) oraz mecze. Drugie miejsce należało do TVP1 (gł. „Blondynka” i „Rolnik szuka żony”; 15,69 proc.), a trzecie - do TVN („Lekarze”; 11,64 proc.).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi był TVN, a dalej uplasowały się: Jedynka i Dwójka.

Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

Polsat

2 816 157

17,30%

18,28%

TVP1

2 553 971

15,69%

11,96%

TVN

1 894 427

11,64%

12,12%

TVP2 - Czas honoru. Powstanie

1 259 062

7,74%

7,42%


Wpływy reklamowe z 12 odcinków siódmej, a zarazem i ostatniej serii serialu wyniosły 6,13 mln zł. Dla porównania, szósta edycja, licząca 13 odcinków, z reklam przyniosła 8,56 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Akcja siódmego sezonu „Czasu honoru” opowiadała o tym, co działo się z bohaterami opowieści podczas Powstania Warszawskiego. TVP2 nie planuje realizacji kolejnych serii produkcji.

Dołącz do dyskusji: „Czas honoru” stracił 900 tys. widzów. Serial znika z anteny

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Yrga
Ale niezły był serial i swoją pożyteczną rolę spełnił. Cześć jego pamięci! :)
odpowiedź
User
Fedora
Znika bo miał zniknąć. Historia się skończyła. A spadek widowni też był do przewidzenia... Dramatyczne nagłówki można sobie darować.
odpowiedź
User
Patryk
Bardzo dobry serial, szkoda tylko że już koniec
odpowiedź