W analizowanym okresie po “Gazetę Wyborczą” (Agora SA) sięgało 13,01 proc. respondentów, zaś rok wcześniej było ich 14,12 proc., co dawało dziennikowi wtedy drugie miejsce.
Na pozycję drugą z pierwszej spadł tabloid “Fakt” (Ringier Axel Springer Polska), którego poziom czytelnictwa zmalał w ciągu roku z 14,20 proc. do 12,45 proc.
Na podium znalazł się jeszcze bezpłatny dziennik “Metro” (Agora SA), który jest czytany przez 5,71 proc. ludzi (rok wcześniej było to 6,25 proc.).
Badanie PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa Sp. z o.o. zrealizował instytut Millward Brown SMG/KRC. Badanie odbyło się za pomocą techniki CAPI w okresie od kwietnia do września 2010 roku na losowej próbie 24 288 przypadków i w okresie od kwietnia do września 2011 roku na losowej próbie 24 478 przypadków. Ogólnopolska próba była dobierana z operatu PESEL i realizowana do wyczerpania. Podane liczby to wskaźniki CCS – Czytelnictwo Cyklu Sezonowego.












