SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Danio po 16 latach zmienia logo, a w nowej kampanii „pozytywnie nastraja”

Danone Polska po raz pierwszy od 16 lat zmienia logo serków Danio. Wprowadza też nowe ich opakowania i nową komunikacji marketingową opartą na haśle „Danio pozytywnie nastraja”. Za realizację tych działań odpowiadają firmy MaxArpp, Y&R,  MediaCom, VML i LabStore.

Article

Zmianom uległy opakowania serków Danio, które mają być bardziej nowoczesne, etykiety mają dobrze prezentować owocowe smaki i wyglądać apetycznie. Odświeżone zostało logo marki - poprzednie funkcjonowało przez 16 lat. Dodatkowo pod wieczkami serków konsumenci mogą teraz znaleźć zabawne hasła oraz zagadki, które mają ich wprawiać w dobry nastrój.

Zmianom towarzyszy także wprowadzenie na rynek nowych smaków serków: gruszkowo-brzoskwiniowego „Pogruchasz ze mną” oraz jabłkowo-cynamonowego „Pychotka-szarlotka”.

Głównym punktem działań komunikacyjnych marki jest 30-sekundowa reklama telewizyjna, spójna z nową komunikacją marki, opartą na haśle „Danio pozytywnie nastraja”. Bohaterowie spotu po zjedzeniu Danio i pokonaniu Małego Głoda, brand hero marki, zmieniają nastawienie na pozytywne i cieszą się chwilą. Optymistyczny nastrój spotu podkreśla także towarzysząca mu muzyka, „Walking on sunshine”.

Zaplanowano także działania PR oraz komunikację w punktach sprzedaży - w sklepach pojawią się interaktywne materiały POS, w postaci naklejek z pozytywnymi hasłami, które konsumenci będą mogli zabrać ze sobą.

Kampania obejmuje telewizję, aktywności w internecie (Facebook, YouTube) oraz w punktach sprzedaży.

Za projekt opakowań odpowiada agencja MaxArpp, kreację spotu przygotowała agencja Y&R, działania w internecie realizuje agencja VML, a te w punktach sprzedaży - agencja LabStore. Planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy MediaCom.

Dołącz do dyskusji: Danio po 16 latach zmienia logo, a w nowej kampanii „pozytywnie nastraja”

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Pod wieczkami zabawne hasła i zagadki, a w opakowaniu kilka łyżeczek cukru + bliżej nieokreślone aromaty + czerwony barwnik z grillowanych owadów.
39 2
odpowiedź
User
Kuba
Ktoś widzi różnicę?
27 2
odpowiedź
User
sdf
Ja tam wolę konkurencyjne serki, a na reklamę jestem odporny.
19 3
odpowiedź
User
Piotr
Nie o wygląd powinno chodzić, a o skład. A w składzie twarogu jak na lekarstwo, za to woda, cukier, zagęstniki, sztuczne barwniki... ludzie myślą, że jedzą białko a jedzą cukier i skrobię zabarwione owadami (koszenila).
19 1
odpowiedź
User
j
W dobry nastrój ma mnie wprawić napis na pudełku serka? Do tego to jest sztuczny szajs i już sto razy bardziej wolę gruszkę zjeść niż się truć tym czymś.
12 1
odpowiedź
User
Diament
A ja lubię danio, często zajadam, najbardziej smakują mi brzoskwiniowy i truskawkowy.
2 13
odpowiedź
User
wincey & wincey
który amator tworzył obrazek ręka do góry...
czy Ty nie wiesz, że chmurki z kółkami oznaczają "pomyślane"
a chmurka ze strzałką "tekst mówiony"? Widziałeś komiks człowieku?
8 0
odpowiedź
User
Liv
Syf jakich mało. Nic ich nie uratuje.... :/
8 1
odpowiedź
User
j
Nastrój to może wódka zmienić albo jointy ale na pewno nie serek od Danona.
4 1
odpowiedź
User
Andrzej
O kasę poszło - rebranding nikomu do niczego nie potrzebny ale kasa jaka na niego pójdzie już tak. Szkoda tylko że o jakości serka nikt nie pomyślał. Wolę konkurencję z lokalnej mleczarni.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing