WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często „chłopcami do bicia” (wywiad)

Gorący temat

Programy Charliego Rose’a zawieszone, osiem współpracowniczek zarzuca dziennikarzowi molestowanie

3

DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”

2017-10-19 A A A KOMENTARZE: 3 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Agencja DDB&Tribal Warszawa zdobyła złotą nagrodą na festiwalu Euro Effie 2017 za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland przygotowaną wspólnie z domem mediowym Maxus Warszawa i agencją Hill&Knowlton Strategies. Znalazła się również na piątym miejscu wśród najefektywniejszych agencji w Europie.

DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”

Kampania „LookBeyondBorders” dla Amnesty International otrzymała złoto w kategorii Small Budget. Była też nominowana w kategorii Social Good. Z kolei działania reklamowe „BePresent” dla Huawei Poland otrzymały srebrną statuetkę w kategorii It/Telco. DDB&Tribal była jedyna agencją reklamową z Polski, nagrodzoną na tegorocznym konkursie Euro Effie.

Szymon Gutkowski, szef DDB&Tribal Warszawa przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że otrzymane na Euro Effie nagrody mają ogromne znaczenie. - Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem. Jesteśmy dumni z faktu, że byliśmy agencją 10 - lecia i 15 -lecia EFFIE w Polsce, bo zdobyliśmy najwięcej tych nagród na naszym rynku. Nagrody Euro EFFIE to potwierdzenie, że jesteśmy jedną z najlepszych agencji w naszym regionie, że oferujemy naszym klientom europejską jakość. Cieszy nas bardzo, że razem z naszymi partnerami przy kampanii dla Huawei, domem mediowym Maxus Warszawa, mogliśmy reprezentować Polskę w Brukseli - mówi Gutkowski.

Srebrne Euro EFFIE za kampanię dla Huawei agencja zdobyła za pracę całej Grupy DDB na 25 rynkach Europy.

- Oprócz strategii i kreacji z DDB&Tribal, nasze firmy Happy Endians, Gutenberg Networks i CUT CUT były odpowiedzialne za produkcję wszystkich narzędzi digital spotów video i materiałów OOH. Na ten sukces pracowały oczywiście też inne agencje. Po pierwsze dom mediowy Maxus Warszawa, który z Warszawy zaplanował i zrealizował kampanię na 25 rynkach. Również agencja LH z Izraela. Należą im się wielkie brawa, to nasza wspólna nagroda - dodaje Szymon Gutkowski.

Szef DDB&Tribal ma nadzieję, że fakt iż jego agencja znalazła się w czołówce najefektywniejszych w Europie przekona obecnych i nowych klientów, że warto kampanie międzynarodowe realizować właśnie z DDB&Tribal Warszawa. - Twórczy potencjał polskich agencji jest olbrzymi a nasze honoraria są dużo niższe, niż w zachodniej Europie. Ta sama bądź nawet wyższa jakość za lepszą cenę - taki komunikat wysyłamy do rynku - podkreśla Gutkowski.
 
Podczas tegorocznej edycji Euro Effie przyznano łącznie 25 nagród dla 18 kampanii z 9 krajów Europy. 11 statuetek trafiło do Wielkiej Brytanii, 3- do Szwecji, po 2 do Belgii, Danii, Francji i Polski, zaś agencje z Izraela, Słowacji i Szwajcarii zdobyły po 1 nagrodzie.

Agencją Roku została agencja Grey Europe, która otrzymała łącznie 8 nagród: 4 złote, 3 srebrne i 1 brązową.
Grand Prix Euro Effie 2017 trafiło do agencji McCann z Wielkiej Brytanii za kampanię „Kevin the Carrot - Making Christmas Amazing” dla sieci sklepów Aldi w Wielkiej Brytanii.


Grand Prix:
Kevin The Carrot - Making Christmas Amazing/Aldi
Agencja: McCann Wielka Brytania

Agency of The Year: 
Grey Europe

Brand Experience:

Złoto:
"Stopover Buddy"/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

„The Swedish Number”/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO

Srebro:
#CallBrussels/ Visit Brussels/ Belgia
Agencja: AIR


Brand Re-vitalisation:

Srebro:
Get Closer/ Bose/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London

 

Carpe Diem:

Brąz:
Shame or Glory/ Sodastream/ Izrael
Agencja: Allenby Concept House

Consumer Goods:
Złoto:
Get Closer/ Bose/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London


David vs. Goliat:
Srebro:

Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska


FMCG:
Brąz:

Love At First Taste/ Unilever/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe Group

Government, Institutional & Recruitment:
Brąz:
#JointheHerd/ WildAid/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London

 

IT/Telco:
Srebro:
Huawei#BePresent/ Huawei Poland/Polska
Agencja: Maxus Warszawa/LH/DDB&Tribal

Leisure&Entertainment:
Złoto:
Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska


Srebro:
The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO


You never know someone until know you dance with them / Ubisoft/ Francja
Agencja: CLM BBDO &Proximity BBDO


Long-term Effectiveness:
Złoto:
Leveraging art & fashion to drive growth/Bolia.com/Dania
Agencja: Uncle Grey

Media Innovation:
Srebro:
#CallBrussels/ Visit Brussels/ Belgia
Agencja: Air

Products&Services Launch:
Złoto:
"This is OneBlade": Launching a Category One/Philips/ Wielka Brytania
Agencja: Ogilvy&Mather London

Brąz:
Wonna Melon/ Kofola Czechy-Słowacja/ Słowacja
Agencja:Zaraguza

"In the service of good taste"/ Delica AG/ Szwajcaria
Agencja: Serviceplan  Suisse AG


Retail:
Złoto:
"Kevin the Carrot-Making Christmas Amazing"/ Aldi Stores/Wielka Brytania
Agencja: McCann UK

Brąz:
If I were a Toy/ Smyths Toys Superstores
Agencja: McCann Manchester

Services:
Srebro:
Love Your Imperfections 2/ Meetic Group/Francja
Agencja: Buzzman

 

Small Budget:
Złoto:
Stopover Body/ /Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

Building a big brand, with commercial creativity/ Bolia.com/Dania
Agencja: Uncle Grey

Look Beyond Borders/ Amnesty International/ Polska
Agencja: DDB&Tribal Warszawa

Srebro:
The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO

Positiv Change Europe  Environmental Good-Non-Profit:
Złoto:
Redraw The Balance/ Inspiring The Future/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe London

Srebro:
Mein Kampf -against racism/ Gesicht Zeigen!  Für ein weltoffenes Deutschland e.V./ Niemcy
Agencja: Ogilvy&Mather Berlin

Autor: Beata Goczał

Wiecej informacji: DDB&Tribal Warszawa, Euro Effie 2017, Euro Effie, Szymon Gutkowski

Komentarze (3) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia