SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”

Agencja DDB&Tribal Warszawa zdobyła złotą nagrodą na festiwalu Euro Effie 2017 za kampanię dla Amnesty International „LookBeoyndBorders” oraz srebro za kampanię „BePresent” dla Huawei Poland przygotowaną wspólnie z domem mediowym Maxus Warszawa i agencją Hill&Knowlton Strategies. Znalazła się również na piątym miejscu wśród najefektywniejszych agencji w Europie.

Kampania „LookBeyondBorders” dla Amnesty International otrzymała złoto w kategorii Small Budget. Była też nominowana w kategorii Social Good. Z kolei działania reklamowe „BePresent” dla Huawei Poland otrzymały srebrną statuetkę w kategorii It/Telco. DDB&Tribal była jedyna agencją reklamową z Polski, nagrodzoną na tegorocznym konkursie Euro Effie.

Szymon Gutkowski, szef DDB&Tribal Warszawa przyznaje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl, że otrzymane na Euro Effie nagrody mają ogromne znaczenie. - Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem. Jesteśmy dumni z faktu, że byliśmy agencją 10 - lecia i 15 -lecia EFFIE w Polsce, bo zdobyliśmy najwięcej tych nagród na naszym rynku. Nagrody Euro EFFIE to potwierdzenie, że jesteśmy jedną z najlepszych agencji w naszym regionie, że oferujemy naszym klientom europejską jakość. Cieszy nas bardzo, że razem z naszymi partnerami przy kampanii dla Huawei, domem mediowym Maxus Warszawa, mogliśmy reprezentować Polskę w Brukseli - mówi Gutkowski.

Srebrne Euro EFFIE za kampanię dla Huawei agencja zdobyła za pracę całej Grupy DDB na 25 rynkach Europy.

- Oprócz strategii i kreacji z DDB&Tribal, nasze firmy Happy Endians, Gutenberg Networks i CUT CUT były odpowiedzialne za produkcję wszystkich narzędzi digital spotów video i materiałów OOH. Na ten sukces pracowały oczywiście też inne agencje. Po pierwsze dom mediowy Maxus Warszawa, który z Warszawy zaplanował i zrealizował kampanię na 25 rynkach. Również agencja LH z Izraela. Należą im się wielkie brawa, to nasza wspólna nagroda - dodaje Szymon Gutkowski.

Szef DDB&Tribal ma nadzieję, że fakt iż jego agencja znalazła się w czołówce najefektywniejszych w Europie przekona obecnych i nowych klientów, że warto kampanie międzynarodowe realizować właśnie z DDB&Tribal Warszawa. - Twórczy potencjał polskich agencji jest olbrzymi a nasze honoraria są dużo niższe, niż w zachodniej Europie. Ta sama bądź nawet wyższa jakość za lepszą cenę - taki komunikat wysyłamy do rynku - podkreśla Gutkowski.
 
Podczas tegorocznej edycji Euro Effie przyznano łącznie 25 nagród dla 18 kampanii z 9 krajów Europy. 11 statuetek trafiło do Wielkiej Brytanii, 3- do Szwecji, po 2 do Belgii, Danii, Francji i Polski, zaś agencje z Izraela, Słowacji i Szwajcarii zdobyły po 1 nagrodzie.

Agencją Roku została agencja Grey Europe, która otrzymała łącznie 8 nagród: 4 złote, 3 srebrne i 1 brązową.
Grand Prix Euro Effie 2017 trafiło do agencji McCann z Wielkiej Brytanii za kampanię „Kevin the Carrot - Making Christmas Amazing” dla sieci sklepów Aldi w Wielkiej Brytanii.


Grand Prix:
Kevin The Carrot - Making Christmas Amazing/Aldi
Agencja: McCann Wielka Brytania

Agency of The Year: 
Grey Europe

Brand Experience:

Złoto:
"Stopover Buddy"/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

„The Swedish Number”/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO

Srebro:
#CallBrussels/ Visit Brussels/ Belgia
Agencja: AIR


Brand Re-vitalisation:

Srebro:
Get Closer/ Bose/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London

 

Carpe Diem:

Brąz:
Shame or Glory/ Sodastream/ Izrael
Agencja: Allenby Concept House

Consumer Goods:
Złoto:
Get Closer/ Bose/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London


David vs. Goliat:
Srebro:

Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska


FMCG:
Brąz:

Love At First Taste/ Unilever/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe Group

Government, Institutional & Recruitment:
Brąz:
#JointheHerd/ WildAid/ Wielka Brytania
Agencja: Grey London

 

IT/Telco:
Srebro:
Huawei#BePresent/ Huawei Poland/Polska
Agencja: Maxus Warszawa/LH/DDB&Tribal

Leisure&Entertainment:
Złoto:
Stopover Buddy/Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska


Srebro:
The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO


You never know someone until know you dance with them / Ubisoft/ Francja
Agencja: CLM BBDO &Proximity BBDO


Long-term Effectiveness:
Złoto:
Leveraging art & fashion to drive growth/Bolia.com/Dania
Agencja: Uncle Grey

Media Innovation:
Srebro:
#CallBrussels/ Visit Brussels/ Belgia
Agencja: Air

Products&Services Launch:
Złoto:
"This is OneBlade": Launching a Category One/Philips/ Wielka Brytania
Agencja: Ogilvy&Mather London

Brąz:
Wonna Melon/ Kofola Czechy-Słowacja/ Słowacja
Agencja:Zaraguza

"In the service of good taste"/ Delica AG/ Szwajcaria
Agencja: Serviceplan  Suisse AG


Retail:
Złoto:
"Kevin the Carrot-Making Christmas Amazing"/ Aldi Stores/Wielka Brytania
Agencja: McCann UK

Brąz:
If I were a Toy/ Smyths Toys Superstores
Agencja: McCann Manchester

Services:
Srebro:
Love Your Imperfections 2/ Meetic Group/Francja
Agencja: Buzzman

 

Small Budget:
Złoto:
Stopover Body/ /Icelandair/ Wielka Brytania
Agencja: The Brooklyn Brothers&Islenska

Building a big brand, with commercial creativity/ Bolia.com/Dania
Agencja: Uncle Grey

Look Beyond Borders/ Amnesty International/ Polska
Agencja: DDB&Tribal Warszawa

Srebro:
The Swedish Number/ Swedish Tourist Association/ Szwecja
Agencja: INGO

Positiv Change Europe  Environmental Good-Non-Profit:
Złoto:
Redraw The Balance/ Inspiring The Future/ Wielka Brytania
Agencja: MullenLowe London

Srebro:
Mein Kampf -against racism/ Gesicht Zeigen!  Für ein weltoffenes Deutschland e.V./ Niemcy
Agencja: Ogilvy&Mather Berlin

Dołącz do dyskusji: DDB&Tribal Warszawa zdobyła złoto i srebro na Euro Effie 2017. „Bycie agencją o zasięgu międzynarodowym jest naszym celem”

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Karol
Bycie jedna z najlepszych agencji w Europie jest idealnym powodem aby rezygnować z usług takiej agencji. Bo w końcu lepszym argumentem aby kogoś wybrać jest to, że czyjś tatko napisał muzykę do Smoleńska.
odpowiedź
User
z mordoru
gratki!
odpowiedź
User
Nestor
A gdzie saczi and saczi? W końcu to oni są agencja roku KTR;) czy tam innych impactorow..
odpowiedź