SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Delikatne zmiany w logotypach kanałów Eleven Sports

Firma Eleven Sports Network lekko zmodyfikowała swoje logo oraz logotypy czterech kanałów telewizyjnych.

W dalszym ciągu w logotypach znajdują się litery „E” oparte na symbolu liczby 11 oraz dominuje kolorystyka biało-czerwona, wraz z białą cyfrą (symbolizującą numer kanału) wpisaną w czarny prostokąt.

Zwiększono natomiast odstęp między literami, a barwy są nieco jaśniejsze niż poprzednio. Logotypy zyskały też biało-czerwone ramki (poprzednio była tylko ramka w kolorze czerwonym).

Nowe logotypy zaprojektowała samodzielnie firma Eleven Sports Network. Poprzednio duże zmiany w logotypach przeprowadzono w listopadzie ub.r. - wówczas wprowadzono numerację kanałów, a stacja Eleven została zastąpiona Eleven Sports 1.

Telewizja Polsat kupuje kanały Eleven Sports

Pod koniec maja Telewizja Polsat poinformowała, że za 38 mln euro kupi większościowy pakiet udziałów w Eleven Sports Network. Nadawca nabędzie 3.340 udziałów o wartości nominalnej 50 zł. Stanowi to 50 proc. udziałów plus jeden udział w kapitale zakładowym ESN. W przeliczeniu na polską walutę według obecnego kursu Polsat zapłaci 164 mln zł, a kwota zostanie podzielona na dwie raty. Zgodnie z umową polski nadawca oficjalnie nabędzie udziały z chwilą płatności pierwszej raty ceny. Prezesem zarządu zostanie Maciej Stec.

Kanały Eleven Sports Network w Polsce zaczęły być nadawane w sierpniu 2015 roku. Pokazują m.in. hiszpańską LaLiga Santander, niemiecką Bundesligę, włoską Serie A TIM, angielski The Emirates FA Cup, wyścigi Formuły 1 oraz polskie i zagraniczne zawody żużlowe. W portfolio nadawcy znajdują się także m.in. prawa do pokazywania turniejów tenisowych, czy gal sztuk walki.

Stacje Eleven Sports można oglądać m.in. na platformie nc+, w Netii, u takich dużych operatorów kablowych jak UPC Polska, Vectra, Multimedia Polska i Inea, w małych sieciach kablowych oraz w serwisie Player.pl.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że łączny udział kanałów sportowych Telewizji Polsat w kwietniu 2018 roku wyniósł 0,59 proc. Z kolei kanały z portfolio Eleven Sports Network w tym samym okresie miały łącznie 0,16 proc. udziału.

Dołącz do dyskusji: Delikatne zmiany w logotypach kanałów Eleven Sports

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
żenująca zmiana.
odpowiedź
User
Gość
Kogo to interesuje?
odpowiedź
User
walter
Kogo to interesuje?


ciebie głąbie, skoro czytasz i komentujesz.
odpowiedź