Dentsu Aegis Network tworzy globalną agencję Interprise
Sieć Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. Carat, Isobar) uruchamia globalną agencję Interprise, która będzie koncentrować się na działaniach business-to-business (B2B) klientów. Na jej czele stanął Stuart Giddings.
Interprise ma zajmować się przede wszystkim rozwiązywaniem złożonych problemów związanych z zarządzaniem klientem biznesowym. Będzie mieć centralę w Londynie, a inne biura w Nowym Jorku, San Francisco, Singapurze, Hong Kongu i Sydney.
Istniejący dotychczas w strukturach Carata team mediowy do obsługi sektor B2B zostanie zintegrowany z Interprise.
Nową agencją zarządzać będzie Stuart Geddings, global managing director w Carat Enterprise. Obejmuje funkcję global president. Będzie raportować do Petera Huijboom, chief executive for media brands and global clients w Dentsu Aegis Network.
Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network tworzy globalną agencję Interprise