SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Dentsu Aegis Network tworzy globalną agencję Interprise

Sieć Dentsu Aegis Network (należą do niej m.in. Carat, Isobar) uruchamia globalną agencję Interprise, która będzie koncentrować się na działaniach business-to-business (B2B) klientów. Na jej czele stanął Stuart Giddings.

Dennis Woodside Article

Interprise ma zajmować się przede wszystkim rozwiązywaniem złożonych problemów związanych z zarządzaniem klientem biznesowym. Będzie mieć centralę w Londynie, a inne biura w Nowym Jorku, San Francisco, Singapurze, Hong Kongu i Sydney.

Istniejący dotychczas w strukturach Carata team mediowy do obsługi sektor B2B zostanie zintegrowany z Interprise.

Nową agencją zarządzać będzie Stuart Geddings, global managing director w Carat Enterprise. Obejmuje funkcję global president. Będzie raportować do Petera Huijboom, chief executive  for media brands and global clients w Dentsu Aegis Network.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Dentsu Aegis Network tworzy globalną agencję Interprise

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl