Design Alive, Frosta, DeClinic i PTPZ klientami agencji JBcomm

Agencja JBcomm rozpoczęła obsługę w zakresie public relations firm FRoSTA i DeClinic. Ponadto odpowiada za komunikację tegorocznej edycji konkursu Design Alive i kampanii edukacyjnej „Zawodniacy” realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dla producenta żywności mrożonej Frosta oraz specjalistycznej kliniki chirurgii szczękowo-twarzowej i stomatologii estetycznej DeClinic agencja JBcomm od początku października zajmuje się kompleksowymi działaniami komunikacyjnymi, m.in. relacjami z mediami, PR produktowym i korporacyjnym, doradztwem strategicznym oraz realizacją projektów dodatkowych.

Oba zlecenia zostały pozyskane w wygranych konkursach ofert. Agencja nie informuje, na jak długo podpisała umowy.

Jednocześnie JBcomm zaczęła działania komunikacyjne dla konkursu Design Alive Awards 2013, który zostanie rozstrzygnięty 21 listopada, oraz kampanii edukacyjnej „Zawodniacy” - realizowanej przez Polskie Towarzystwo Programów Zdrowotnych, a mającej na celu wykreowanie wśród dzieci w wieku 6-11 lat oraz ich rodziców i opiekunów pozytywnego wizerunku wody pitnej (w szczególności z kranu) jako zdrowej alternatywny dla napojów słodzonych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu