SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Discopoland” oglądało 520 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

Nowy cykl „Discopoland” oglądało średnio 520 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu wypadła najsłabiej w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 2,39 mln zł.

Audycję „Discopoland” na antenie Dwójki oglądać można było w soboty o godz. 21.50, w okresie od 22 kwietnia do 17 czerwca br. Jej średnia oglądalność wyniosła 520 tys. widzów przy udziale w rynku telewizyjnym na poziomie 4,17 proc. w grupie 4+, 4,42 proc. w 16-49 i 4,53 proc. w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził drugi odcinek, który oglądało 857 tys. osób.

TVP2 w paśmie nadawania „Discopolandu” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący wówczas gł. filmy fabularnych i show „Twoja twarz brzmi znajomo”, co przełożyło się na 16,72 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. filmy; 12,70 proc. udziału), a trzeci - TVN (pasmo filmowe; 11,65 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka zajęła miejsce czwarte.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 2,39 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Discopoland” to muzyczno-dokumentalna seria, opowiadająca o fenomenie muzyki disco polo, jej odbiorcach, twórcach i o tym, co sprawia, że gatunek ten cieszy się w Polsce nieustającą popularnością.

Pierwotnie cykl miał być pokazywany w niedziele o 22.15, ale telewizyjna Dwójka w ostatniej chwili zdecydowała o zamianie pory emisji „Discopolandu” z innym nowym programem „Głodne kawałki”.

Biuro prasowe Telewizji Polskiej na razie nie podaje informacji dotyczących kontynuacji programu.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.

Dołącz do dyskusji: „Discopoland” oglądało 520 tys. widzów. TVP2 przegrała z konkurencją

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
xm
Kolejny wielki "sukces" Kurskiego.
odpowiedź
User
xm
Kolejny wielki "sukces" Kurskiego.
odpowiedź
User
jak
Ten pseudodoku nadaje się do emisji na stronce Vox.tv, Eska.tv albo tego karka Jastrzębskiego. W TVP ciężko się to ogląda. Nawet ktoś z Białego ma problem, bo nie wiadomo, o co chodzi, jaką jest myśl przewodnia. Po prostu każdy odcinek ma gwiazdę, która coś tam mówi, tylko montaż sprawia, że opowieść jest bez ładu i składu. Jak gdyby montował to jeden przemęczony gość. Pozdrawiam przy okazji Tomka, który lubi wypić i opowiadać :-)
odpowiedź