„Dobrze się komponuje” w kampanii serków Apetina

Ruszyła kampania reklamująca serki kremowe Apetina (produkowane przez Arla Foods Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Dobrze się komponuje”, przygotowały firmy XConcept i Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Dobrze się komponuje” w kampanii serków Apetina

Kampania serków Apetina zachęca, żeby sprawdzić, jak te produkty pasują jako składnik różnorodnych dań, zarówno tych na ciepło, jak i zimno. W reklamach powtarza się motyw palety symbolizującej kreatywność i kulinarne możliwości zapewniane przez serki Apetina.

Akcja obejmuje też współpracę z blogerami i youtuberami. - Postanowiliśmy zaprosić do tworzenia oryginalnych dań z wykorzystaniem naszych produktów społeczność blogerów związanych z serwisem Durszlak.pl oraz wybranych vlogerów kulinarnych - opisuje Joanna Mostył, senior brand manager w Arla Foods Polska.

grafika

Kampania jest prowadzona w prasie (magazyny kobiece, m.in. „Twój Styl”, „Pani”, „Apetyt Claudia”, „Sól i Pierz”, „Moje Gotowanie”) oraz internecie (serwis Przepisynaweekend.pl, aktywności na portalach społecznościowych, zakładka na stronie Ugotuj.to, content marketing w aplikacji Listonic). Działania potrwają do połowy grudnia.

grafika

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja XConcept, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+