Dociekliwi znów reklamują McDonald’s (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii McDonald’s z udziałem pary dociekliwych bohaterów. Akcję przygotowały firmy DDB Warszawa, Tribal DDB, 24/7 PR, 24/7 Digital i Macroscope OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej reklamie McDonald’s dwójka dociekliwych bohaterów sprawdza jakość oleju używanego w lokalach tej sieci do przygotowywania potraw. Spot informuje, że olej ten jest pochodzi w 100 proc. z roślin, a w każdej restauracji jest regularnie wymieniany i co najmniej raz dziennie poddawany gruntownej filtracji.

W poprzednich odsłonach kampanii - rozpoczętej w połowie ub.r. - bohaterowie w podobny sposób weryfikowali jakość mięsa i frytek w McDonald’s (obejrzy jedną z tych reklam). Cała akcja ma podkreślać wysoką jakość żywności serwowanej w McDonald’s oraz jej naturalne pochodzenie i wysokie standardy przygotowywania.

W ramach akcji dostępna jest strona internetowa dociekliwi.pl, w której znajdują się m.in. wypowiedzi niezależnych ekspertów z dziedziny żywienia na najczęściej zadawane pytania. Ponadto zainteresowane osoby mogą - w wyznaczonych terminach i miejscach - zwiedzać „od kuchni” restauracje McDonalds.

 

Działania reklamowe obejmują obecnie telewizję (m.in. TVN, Polsat, TVP), internet (m.in. Interia.pl, Onet.pl, Gazeta.pl, komunikator GG) oraz same restauracje McDonald’s. Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa (telewizja i POS) oraz Tribal DDB (internet), za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD, komunikacją na facebookowym fanpage’u McDonald’s Polska zajmuje się agencja 24/7 Digital, a za współpracę z ekspertami oraz organizację wizyt w restauracjach odpowiada agencja 24/7 PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online