Dociekliwi.pl w kampanii McDonald’s (wideo)

W telewizji i internecie rusza wizerunkowa kampania reklamowa McDonald’s Polska. Akcję - której ważnym elementem jest strona dociekliwi.pl - przygotowały firmy DDB Warszawa, Tribal DDB i Macroscope OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami nowej kampanii McDonald’s Polska jest dwójka młodych przyjaciół, którzy z powodu swojej dociekliwości stawiają sobie za cel poznanie prawdy o produktach dostępnych w tej sieci. Na początek przekonują się, skąd pochodzi i jak jest przygotowywane mięso wołowe, główny składnik wielu kanapek serwowanych w restauracjach McDonald’s. W kolejnych odsłonach akcji zostaną pokazane dalsze efekty dociekań pary przyjaciół.

W ramach kampanii wszystkie reklamy i materiały prowadzą na stronę internetową dociekliwi.pl, na której dostępne są opisy i reportaże filmowe pokazujące dostawców McDonald’s i stosowane przez nich rozwiązania służące wysokiej jakości i bezpieczeństwu produktów. W serwisie znajdują się też wypowiedzi niezależnych ekspertów zajmujących się technologią żywności i żywieniem. Dodatkowo użytkownicy mogą zadawać na stronie pytania dotyczące restauracji McDonald’s oraz zapisać się na wizytę w określonym terminie na zapleczu wybranego lokalu, żeby na własne oczy zobaczyć panujące tam organizację i procedury.

Kampania obejmuje telewizję (największe stacje, m.in. TVN, Polsat, TVP), internet (m.in. o2.pl, Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl) oraz same restauracje McDonald’s (materiały POS). Kreację przygotowały agencje DDB Warszawa i Tribal DDB, a za planowanie mediów odpowiada dom mediowy Macroscope OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online