„Drogi wolności” nowym serialem TVP1. Zagrają Julia Rosnowska, Paulina Gałązka i Katarzyna Zawadzka

Telewizja Polska pracuje nad historyczną sagą rodzinną „Drogi wolności” o krakowskiej rodzinie. Producentem serialu jest spółka Drogi Wolności, a w rolach głównych pojawią się Julia Rosnowska, Paulina Gałązka i Katarzyna Zawadzka - nieoficjalnie dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Łukasz Brzezicki
Łukasz Brzezicki
Udostępnij artykuł:
„Drogi wolności” nowym serialem TVP1. Zagrają Julia Rosnowska, Paulina Gałązka i Katarzyna Zawadzka
Julia Rosnowska i Paulina Gałązka, fot. instagram.com/julia.rosnowska

Serial „Drogi wolności” skupia się na losach krakowskiej rodziny. Fabuła serialu rozegra się na przestrzeni wielu lat, przez co produkcja jest kosztowna i skomplikowana. Wątki historyczne mają splatać się z dziejami głównych bohaterów, którzy walczyli o odzyskanie niepodległości.

Według nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl, w rolach sióstr obsadzone zostały aktorki młodego pokolenia - Julia Rosnowska, Paulina Gałązka i Katarzyna Zawadzka.

„Drogi wolności” zadebiutują w TVP1 jesienią przyszłego roku. Serial powstaje z myślą o stuleciu niepodległości Polski przypadającym 11 listopada 2018 roku.

Z nieoficjalnych informacji portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że pomysłodawcą serialu jest Stanisław Krzemiński, współtwórca m.in. „Plebanii” i „Londyńczyków”. Producentem projektu jest spółka Drogi Wolności.

Julia Rosnowska jest znana z tytułowej roli w telenoweli TVN „Julia” oraz roli w „Czasie honoru - Powstanie”, Paulina Gałązka zagrała m.in. w „Powidokach”, „Skazanych” i „Pierwszej miłości”, natomiast Katarzyna Zawadzka grała m.in. w „Prawie Agaty” i „Powiedz Tak!”, a w listopadzie do kin trafi trzecia część „Listów do M.” z jej udziałem.

Wszystkiego najlepszego, Gałązko! Ale mamy w tym roku magiczne urodziny! Z całkowitym zaćmieniem słońca! To chyba znak, że szykuje nam się jakiś turborok. 😎 #astraltwins #bliźniaczki #sisterfromanothermister Post udostępniony przez Julia Rosnowska (@julia.rosnowska) 21 Sie, 2017 o 12:25 PDT

W sprawozdaniu do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji spółka podała, że w 2016 roku zanotowała 872 mln zł wpływów reklamowych (o 5,4 proc. mniej niż rok wcześniej) i 365,5 mln zł z abonamentu radiowo-telewizyjnego (o 9,6 proc. mniej niż w 2015 roku). Z kolei od stycznia do lipca br. miała 27 mln zł straty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]