Po wakacjach druga seria „Ucha Prezesa”. Pierwszy sezon zakończy się dwoma płatnymi odcinkami specjalnymi

Serial „Ucho Prezesa” wróci z nowym sezonem po wakacjach - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie liczył 14 odcinków (podobnie jak sezon pierwszy), emisja zacznie się we wrześniu. W obu seriach będą też dwa końcowe odcinki, dostępne za dodatkową opłatą.

Jacek Kowalski
Jacek Kowalski
Udostępnij artykuł:
Po wakacjach druga seria „Ucha Prezesa”. Pierwszy sezon zakończy się dwoma płatnymi odcinkami specjalnymi

Producent serialu - ShowMax - informuje, że przed nami w sumie jeszcze cztery odcinki pierwszego sezonu: dwa ogólnie dostępne i dwa dla osób, które wykupiły abonament. - Najnowszy odcinek pokazaliśmy w czwartek, 6 kwietnia. Potem tydzień przerwy i 20 kwietnia zaprezentujemy kolejny odcinek. Ostatni z tych, które będą ogólnie dostępne na YouTube, będzie miał premierę 27 kwietnia - informuje Magdalena Marzec odpowiadająca za komunikację w ShowMax.

Oprócz odcinków ogólnie dostępnych, 11 i 18 maja w ShowMax pojawią się dwa odcinki specjalne, przygotowane z myślą o użytkownikach tego serwisu, które nie zostaną udostępnione za darmo na YouTube. Będzie to zwieńczeniem pierwszego sezonu.

Po wakacyjnej przerwie we wrześniu „Ucho Prezesa” powróci na tych samych zasadach - dowiaduje się portal Wirtualnemedia.pl. W czwartki premiera będzie na serwisie, dla abonentów ShowMax, w poniedziałek - na serwisie YouTube. Znowu będzie 14 odcinków, plus dodatkowe dwa specjalne odcinki na finał serii. Decyzja w tej sprawie zapadła już na poziomie kierownictwa ShowMaxu.

Od poniedziałku na YouTube dostępny jest 11 odcinek serialu, pt. „Po kolędzie”. Wprowadzono w nim dwie nowe osoby: Krzysztofa Pendereckiego i o. Tadeusza Rydzyka, który przychodzi do gabinetu prezesa z prośbą o dotację na sieć z pieczarkarni.

Pierwszy odcinek „Ucha Prezesa” zanotował jak dotąd ponad 8,3 mln wyświetleń, drugi - 6,9 mln, trzeci - 7,5 mln, czwarty - 7,2 mln, piąty - 4,8 mln, szósty - 4,3 mln, siódmy - 4,2 mln, ósmy - 4,8 mln, dziewiąty - 4,4 mln, dziesiąty - 3,2 mln a ostatni - 2,5 mln.

ShowMax został udostępniony w Polsce w środę 15 lutego br. W ofercie serwisu znajdują się polskie i zagraniczne filmy i seriale, a także popularny miniserial internetowy „Ucho prezesa”. Miesięczny dostęp do strony kosztuje 19,90 zł, przy czym przez 14 dni można ją testować za darmo.

Po dwóch miesiącach działania w Polsce serwis ShowMax mógł się pochwalić rozpoznawalnością na poziomie 35 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez MEC.

Start polskiej wersji ShowMaxa wspiera kampania reklamowa oparta na spocie, w którym wspólnie z Ewanem McGregorem występują aktorzy znani m.in. z ostatnich filmów Patryka Vegi, a także sam reżyser.

Jacek Kowalski
Autor artykułu:
Jacek Kowalski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"