SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży

W październiku 2015 roku wszystkie pisma młodzieżowe zanotowały duże spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Fun Club”. Liderem zestawienia pozostał dwutygodnik „Bravo”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 40 447 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku pismo to zanotowało spadek, wynoszący 48,56 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Z czwartej na drugą pozycję awansował magazyn „Twist” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie jednak zmniejszyła się o 40,24 proc. do poziomu 17 493 egz.

Na ostatnią lokatę podium (z miejsca drugiego) awansował, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Fun Club”. Jego wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 62,70 proc. do 16 821 egz.

Natomiast z trzeciego na czwarte miejsce spadł miesięcznik „Bravo Girl” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmalała w ciągu roku o 57,32 proc. i wyniosła 14 657 egz.

ZKDP

październik

Wirtualnemedia.pl

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

114 915

40 447

40 447

149 743

78 627

78 627

Twist

69 990

17 493

17 493

74 945

29 270

29 270

Fun Club

74 987

16 821

16 821

89 952

45 100

45 100

Bravo Girl

54 996

14 657

14 657

74 952

34 340

34 340

W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. również wszystkie pisma młodzieżowe odnotowały spadki sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił „Twist” - było to 41,75 proc.

ZKDP

2015

Wirtualnemedia.pl

październik

wrzesień

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Bravo

114 915

40 447

40 447

121 686

43 117

43 117

Twist

69 990

17 493

17 493

79 986

30 031

30 031

Fun Club

74 987

16 821

16 821

74 974

21 705

21 705

Bravo Girl

54 996

14 657

14 657

55 003

20 297

20 297

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: Duże spadki wśród pism młodzieżowych. „Bravo” na czele sprzedaży

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jhh
to za rok zwijamy ?
odpowiedź
User
ww
W latach 90-tych w czwartki, chyba co 2 tygodnie, biegło się do kiosku po Bravo, z nadzieją na plakaty Kelly Family, artykuły o zespole. To były czasy!
odpowiedź