Dziecięce króliczki z maliną reklamują Ibum Forte (wideo)

Startuje kampania reklamowa wprowadzonego właśnie do sprzedaży preparatu na ból i gorączkę u dzieci Ibum Forte (Hasco-Lek). Reklamy na potrzeby akcji przygotowała agencja GPD Advertising.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania Ibum Forte podkreśla, że w tej wersji preparat w mniejszej ilości płynu zawiera większą koncentrację leku. Reklama informuje też, że skutecznie i szybko zwalcza on ból i gorączkę u dzieci.

Spot pokazuje parę dzieci przebranych za króliczki oraz dużą malinę-przytulankę, symbolizującą smak Ibum Forte. W podobnej stylistyce utrzymana była ubiegłoroczna reklama preparatu Ibum (obejrzyj ją).

Obecna akcja reklamowa od 3 grudnia jest prowadzona w telewizji i internecie. Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?