„Mam talent!” stracił 310 tys. widzów. Talent-show pozostaje zdecydowanym liderem rynku

Dziesiąta edycja „Mam talent!” po trzech odcinkach ma średnio 2,56 mln widzów. To o 310 tys. oglądających mniej niż rok wcześniej, ale TVN w czasie emisji formatu nadal jest zdecydowanym liderem rynku.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Mam talent!” stracił 310 tys. widzów. Talent-show pozostaje zdecydowanym liderem rynku

„Mam talent! 10” na antenie TVN oglądać można w soboty o godz. 20.00, począwszy od 9 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków tej edycji show (pokazanych do 23 września) wyniosła 2,56 mln osób, co przełożyło się na 18,21 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz po 18,19 proc. w grupach 16-49 i w 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/azja-express-2-wyniki-ogladalnosci ##

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 2,70 mln oglądających, zgromadził drugi odcinek talent-show.

grafika

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jesienna-ramowka-tvn-2017-dwie-nowosci ##

„Mam talent!” w swoim paśmie pozostaje zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która ma 11,79 proc. udziału. Stacja ta w tym czasie emituje gł. serwis pogodowy, „Komisarza Alexa” i filmy fabularne. Trzeci jest Polsat (pasmo filmowe, raz pokazano koncert „Roztańczony PGE Narodowy”; 9,45 proc.), a czwarta - TVP2 (konkurencyjny show „The Voice of Poland”; 8,69 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 drugie miejsce zajmuje Polsat, a dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie wiekowej 16-59 TVN także pokonuje konkurencję, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, TVP1 i TVP2.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa