E-sklep z produktami od czytelników blogów reklamuje MasterPass

Rusza niestandardowa kampania promująca nowy system płatności mobilnych - MasterPass od MasterCard. Działania realizują agencje: McCann, MRM//McCann i Momentum.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
E-sklep z produktami od czytelników blogów reklamuje MasterPass

W ramach akcji w specjalnie zaprojektowanym, eksperymentalnym sklepie internetowym, za pomocą MasterPass i karty MasterCard, będzie można kupić w atrakcyjnych cenach produkty wybrane przez czytelników czterech blogów: jestkultura.pl, charlizemystery.com, mrvintage.pl i kobietybiegaja.pl. Każdy z blogerów poprosi swoich czytelników o wybranie 5 spośród 10 zaproponowanych przez niego produktów, które następnie będzie można kupić w sklepie MasterPass.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/interaktywne-stoisko-showroom-pl-wypromuje-masterpass-w-cinema-city ##

Promocja jest skierowana do osób, które już dokonują płatności za pomocą MasterPass, jak też tych, które nigdy wcześniej tego nie robiły.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/darmowe-wi-fi-na-przystankach-promuje-platnosci-masterpass ##

Agencje McCann i MRM//McCann odpowiadają za kampanię MasterPass, obejmującą internet (serwisy lifestyle i tematyczne), prasę (tytuły lifestylowe i branżowe) oraz niestandardowe działania outdoorowe (650 citylightów na terenie całej Polski, branding bramek i infoscreenów w warszawskim metrze).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię